۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۱۴

منصور قنبرزاده در گفتگو با مهر:

اولویت‌مان ابراهیم‌زاده است/ تا سه‌شنبه تکلیف کادرفنی مشخص می‌شود

اولویت‌مان ابراهیم‌زاده است/ تا سه‌شنبه تکلیف کادرفنی مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه نفت تهران با بیان اینکه از دست دادن زمان به ضرر هم این تیم و هم کادرفنی آن است، گفت: قطعا تا سه‌شنبه تکلیف کادرفنی مشخص می‌شود، یا قرارداد ابراهیم‌زاده را تمدید می‌‎کنیم و یا تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت کادرفنی تیم فوتبال نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: قرارداد آقای منصور ابراهیم‌زاده یکساله بود و واقعیت این است، ایشان از چند باشگاه پیشنهادات خوبی دارند که اگر خودشان صلاح بدانند، نام آنها را اعلام خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اولویت‌مان نخست‌مان ابراهیم‌زاده است و تلاش می‌کنیم ایشان را حفظ کنیم، به همین دلیل از ایشان خواسته‌ایم نظر نهایی‌اش را تا دوشنبه شب به ما اعلام کنند. ابراهیم‌زاده مربی بااخلاق و فنی‌ است و از عملکردشان رضایت داریم اما باید در این شرایط رودربایستی را کنار گذاشت زیرا از دست دادن زمان معقول نیست.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران همچنین تاکید کرد: قطعا تا سه‌شنبه تکلیف کادرفنی مشخص می‌شود، یا قرارداد ابراهیم‌زاده را تمدید می‌‎کنیم و یا تصمیم دیگری خواهیم گرفت. ما در باشگاه نفت تهران عادت داریم، تکلیف‌مان را هرچه سریعتر مشخص کنیم تا تیم به موقع برنامه‌های آماده‌سازی‌اش را آغاز کند.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: تا 48 ساعت آینده وضعیت کادرفنی نفت مشخص شود، زیرا در این صورت هم ما و هم کادرفنی به خاطر از دست دادن زمان متضرر می‌شویم. در این شرایط هرچند خیلی دوست داریم ابراهیم‌زاده در تیم نفت بماند اما چند گزینه داریم که در حال بررسی شرایط آنها هستیم. البته گزینه‌های ما، خودشان هم نمی‌دانندگزینه باشگاه نفت هستند زیرا هیچگونه صحبتی با آنها نشده و تنها کارنامه و عملکردشان را بررسی ‌می‌کنیم.

قنبرزاده در مورد اینکه مربی خارجی هم در گزینه‌های باشگاه نفت قرار دارند، یادآور شد: قصد مذاکره با هیچ مربی و یا بازیکن خارجی را نداریم، البته اگر بازیکنان خارجی تیم مایل باشند حق و حقوقشان را به ریال دریافت کنند، با آنها مذاکره خواهیم کرد.

وی در خصوص وضعیت بازیکنان این تیم هم اظهار داشت: بالای 80 درصد بازیکنان تیم با ما قرارداد 2 یا 3 ساله دارند و شاید در فصل نقل و انتقالات 5-6 تغییر داشتیم. ما بنده و اسکلت اصلی تیم را حفظ کرده و تنها در نقاطی که ضعف داریم، بازیکن جدید جذب خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پایان در خصوص وضعیت یعقوب کریمی گفت: این بازیکن از یک باشگاه هلندی پیشنهاد دارد و ممکن است او را ترانفسر کنیم. هرچند در روزهای فصل نقل و انتقالات، هرباشگاهی که بازیکنان نفت را می‌خواهد، باید درخواست خود را به صورت مکتوب به باشگاه ارائه کند.

کد خبر 2053244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha