۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۴۲

رحيمي:

نتايج اوليه آزمون استخدامي كتابخانه هاي عمومي خراسان شمالي اعلام شد

نتايج اوليه آزمون استخدامي كتابخانه هاي عمومي خراسان شمالي اعلام شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی از اعلام نتايج اوليه آزمون استخدامي اداره كل کتابخانه هاي عمومي اين استان خبر داد.

علي رحيمي در گفتگو با خبرنگار مهر، با بيان اين مطلب افزود: نتایج اعلام شده مربوط به پذیرفته‌شدگان سه برابر ظرفیت است که از اين تعداد پس از گزینش، مصاحبه و مراحل نهایی 25 نفر در کتابخانه‌های عمومی این استان استخدام و مشغول به کار می‌شوند.

وي با يادآوري اينکه از تمامي شهرستان هاي استان تعداد 428 نفر شامل 309 خانم و 119 آقا براي شركت در آزمون ثبت نام کرده بودند، اضافه كرد: از اين تعداد در مرحله نخست آزمون 75 نفر معادل سه برابر ظرفيت مورد نياز پذيرفته شده اند.

اين مسئول با بيان اينکه قبولي در مرحله اول آزمون دعوت به همكاري نهاد، هيچگونه حقي جهت همكاري براي داوطلبان ايجاد نخواهد کرد، اظهار داشت:‌ قبولي نهايي داوطلبان منوط به موفقيت در مراحل بعدي خواهد بود.

به گفته رحيمي داوطلبان و شركت كنندگان در آزمون مي توانند به منظور كسب اطلاعات بيشتر و مشاهده نتايج به پرتال نهاد کتابخانه هاي عمومي کشور به آدرس (www.iranpl.ir) صفحه شخصي خود مراجعه كنند.

وي در ادامه عنوان كرد: جذب اين تعداد نيرو در راستای تکمیل کادر اداری این اداره کل، از بين فارغ الحصیلان دانشگاهی لیسانس به بالا، در بخش های کتابداری و امور اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان انجام مي شود.

رحيمي تصريح كرد: این افراد در رشته‌های شغلی کتابدار بخش‌های ویژه کودک، نابینایان، کتابدار سیار و کتابداران کتابخانه‌های عمومی در شهرستان‌های استان به کار گرفته می‌شوند.

مدير کل کتابخانه هاي عمومي استان تعداد شرکت کنندگان در آزمون استخدامي کتابخانه‌ها در سطح کشور را 15 هزار و 600 نفر ذکر کرد و افزود: از اين تعداد شرکت کننده تعداد 900 نفر پس از پذيرفته شدن در آزمون و مصاحبه نهايي مشغول بکار خواهند شد.

وي در ادامه شمار کارکنان فعلي کتابخانه‌های استان را 60 کتابدار و پرسنل کتابخانه عنوان کرد و مجموع کتابخانه‌های فعال این استان را نيز در بخش‌های شهری و روستایی و مشارکتی 60 کتابخانه برشمرد.

به گفته رحيمي در مجموع 32 هزار نفر نیز به عنوان عضو در سطح کتابخانه‌های استان عضویت دارند و تعداد کتاب‌های کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالي نيز 520 هزار جلد کتاب است.

 

کد خبر 2052163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha