۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۲۰

در مراسم امروز/

تجليل از برگزیدگان هجدهمين دوره مسابقات قرآن و عترت

تجليل از برگزیدگان هجدهمين دوره مسابقات قرآن و عترت

اراک - خبرگزاری مهر: از برگزیدگان هجدهمين دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه آزاد اراک طی مراسمی تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرحيم بيرقی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد واحد اراک ظهر روز یکشنبه در این مراسم گفت: اين دوره از مسابقات در چهار بخش كتبي، هنري ، نرم افزاری و شفاهي برگزار شده است.

وی اظهارداشت: در اين دوره از مسابقات 5600 دانشجوی دانشگاه های استان مرکزی و طلاب حوزه هاي علميه اراك و اعضاي هيات علمي و اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي اراك با هم رقابت پرداختند.
 
وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در قالب دو بخش كتبی و شفاهی در رشته‌های نماز، زندگانی پيامبر اكرم(ص)، احكام بانوان و برادران، ترتيل و تحقيق قرآن‌كريم و حفظ جزء 30 با يكديگر به رقابت پرداختند.

بیرقی رشته‌های دانشجويان را در اين دوره از مسابقات نهج‌البلاغه، حفظ و ترجمه زيارت عاشورا و جامعه كبيره، تفسير قرآن كريم، نماز، ترجمه قرآن به زبان انگليسی و فارسی، زندگانی پيامبر (ص)، احكام خواهران و برادران، زندگانی 14 معصوم(ع) ترتيل و تحقيق خواهران و برادران، حفظ كل كلام الله، حفظ 20جزء، 10 جزء و 5 جزء عنوان كرد.
 
وی درپایان  گفت:  اساتيد این دانشگاه در رشته‌های ترتيل و تحقيق قرآن، حفظ كل و20 جزء، نهج‌البلاغه، زندگانی 14 معصوم(ع)، ترجمه قرآن به زبان انگليسی، تفسير قرآن كريم به رقابت پرداختند.
 

کد خبر 2053197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha