۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۲

محرابیان خبر داد:

بیمارستان شهید گنجی برازجان در سفر هیئت دولت به بوشهر افتتاح خواهد شد

بیمارستان شهید گنجی برازجان در سفر هیئت دولت به بوشهر افتتاح خواهد شد

بوشهر- خبرگزاری مهر: دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: بیمارستان شهید گنجی برازجان در سفر چهارم دولت به استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر محرابیان بعدازظهر یکشنبه به اتفاق استاندار بوشهر از بیمارستان شهید گنجی برازجان بازدید کرد. وی در این بازدید با بیان اینکه این بیمارستان از طرح‌های ماندگار دولت است، اظهار داشت: این مرکز درمانی با 243 تخت بیمارستانی با اعتبار بیش از 212 میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

وی زیر بنای این ساختمان را 16 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این بیمارستان در پنج طبقه ساخته شده‌است و دارای بخش‌های جراحی آی سی یو، جراحی مغز و اعصاب، کلینیک زایمان، اطفال، نوزادان، چشم پزشکی، سی سی یو، اتاق عمل، کلینیک‌های تخصصی، پاراکیلینیک، رادیوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی و اورژانس است.

دستیار ویژه رئیس جمهور از مجهز بودن تخت‌های بخش اورژانس این بیمارستان به امکانات پیشرفته درمانی خبر داد و گفت: شش تخت بستری این اورژانس دارای سیستم الکترومکانیکی هوشمند است که ضمن اینکه موجب جذب خون‌های بیماران در هنگام مراجعه می‌شود، از بروز زخم بستر نیز جلوگیری می‌کند.

محرابیان تصریح کرد: برای تجهیز این بیمارستان به امکانات پیشرفته و مدرن 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که برای مداوای بیماران از پزشکان متخصص و فوق تخصص استفاده خواهد شد.

کد خبر 2053219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha