۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۱۵

همزمان با سفر هیئت دولت:

22 پروژه عمرانی لرستان به بهره برداری می رسد

22 پروژه عمرانی لرستان به بهره برداری می رسد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: استاندار لرستان از بهره برداری از 22 پروژه عمرانی همزمان با سفر هیئت دولت به این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله دهمرده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع 22 پروژه عمرانی در حوزه های مختلف همزمان با سفر هیئت دولت به لرستان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اعتبار صرف شده برای بهره برداری از این پروژه های عمرانی گفت: در مجموع 900 میلیارد تومان اعتبار برای بهره برداری از این پروژه ها صرف شده است.

استاندار لرستان با اشاره به این پروژه های قابل افتتاح افزود: افتتاح مرکز فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران با اعتبار 22 میلیارد تومان، احداث و تجهیز بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد با اعتبار 55 میلیارد تومان، افتتاح 50 کیلومتر چهارخطه با اعتبار 50 میلیارد تومان از جمله این پروژه ها است.

دهمرده ادامه داد: همچنین افتتاح 175 کیلومتر راه روستایی با اعتبار 62 میلیارد تومان، افتتاح 15 هزار واحد مسکن مهر با اعتبار 335 میلیارد تومان، افتتاح بند تنظیمی و تونل انتقال آب کاکارضا با اعتبار 27 میلیارد تومان، آبگیری سد ایوشان و مروک به ترتیب با اعتبار 80 میلیارد و 120 میلیارد تومان و افتتاح فاز اول مجتمع تحقیقاتی و پژوهشی 14 معصوم از دیگر پروژه های قابل افتتاح همزمان با سفر هیئت دولت به لرستان است.

وی افزود: مجموع این پروژه ها مربوط به پروژه های مهر ماندگار لرستان است.

کد خبر 2054745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha