۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۴۶

تنیس روی میز قهرمانی جهان - فرانسه؛

مریم صامت اولین بازیکن حذف شده ایران/ عمرانی صعود کرد

مریم صامت اولین بازیکن حذف شده ایران/ عمرانی صعود کرد

دومین روز مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان برای کاروان ایران با صعود محجوبه عمرانی به مرحله حذفی و ناکامی مریم صامت از رسیدن به این مرحله آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب روز دوم مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان امروز سه شنبه و در ادامه دیدارهای مرحله مقدماتی بخش بانوان، محجوبه عمرانی در گروه 78 در مصاف با "وینبرلی" از ونزوئلا به برتری 4 بر 3 دست یافت. عمرانی که روز گذشته در نخستین دیدار خود موفق به شکست حریف خود شده بود با کسب این پیروزی از مرحله مقدماتی صعود کرد.

این در حالی است که مریم صامت با متحمل شکست در دومین دیدار مرحله مقدماتی از صعود بازماند. این بازیکن که در روز نخست بازی ها برابر "ماشانلوا" از قرقیزستان پیروز شده بود، امروز مقابل "استرادا" از گواتمالا 4 بر صفر شکست خورد و از صعود بازماند. این دیدار از گروه 72 برگزار شد.

ندا شهسواری دیگر نماینده ایران در بخش بانوان مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان است که امروز برای برگزاری دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی به مصاف "چ.ک وو" از کنگو می‌رود. شهسواری در دیدار نخست خود پیروز شده بود.

صامت اولین پینگ‌پنگ‌باز ایران در مسابقات قهرمانی جهان است که از صعود به مرحله دوم بازماند. پیش از این نمایندگان ایران در بخش مردان هم موفق به صعود شده بودند.

کد خبر 2054752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha