۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۶

تنیس روی میز قهرمانی جهان - فرانسه؛

تعداد بازیکنان ایرانی جدول اصلی مسابقات به 5 نفر رسید

 تعداد بازیکنان ایرانی جدول اصلی مسابقات به 5 نفر رسید

محجوبه عمرانی با پیروزی در مرحله دوم مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان و گذر از این مرحله، باعث شد تا تعداد بازیکنان ایرانی حاضر در جدول اصلی این رقابت ها به پنج نفر برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای روز دوم مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان امروز محجوبه عمرانی در مرحله دوم مسابقات و در مصاف با "آليس لووريچ" ازجزيره  جرنسی چنل در بريتانيا که رنکینگ بالاتر از خودش داشت با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و به مرحله سوم صعود کرد. عمرانی با رنکینگ 538 و حریف او با رنکینگ 423 این دیدار را برگزار کردند.

در هر صورت عمرانی با کسب سومین پیروزی متوالی در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان وارد جدول اصلی و 128 نفره این رقابت ها شد. پیش از این ندا شهسواری نیز موفق به قرار گرفتن در این مرحله شده بود. شهسواری در گروه 65 مرحله مقدماتی برابر "شریف" از مالدیو و "چوک وو" از کنگو با نتیجه مشابه 4 بر صفر پیروز شد. این بازیکن در مرحله دوم نیز با برتری 4 بر صفر مقابل "لیدی روانو" از کلمبیا وارد جدول اصلی شد.

این در حالی است که مریم صامت با متحمل شکست در دومین دیدار مرحله مقدماتی از صعود بازماند. این بازیکن که در روز نخست بازی ها برابر "ماشانلوا" از قرقیزستان پیروز شده بود، امروز مقابل "استرادا" از گواتمالا 4 بر صفر شکست خورد و از صعود به مرحله دوم بازماند.

در بخش مردان حمیدرضا طاهرخانی که در مرحله مقدماتی با شکست دادن 4 بر یک "ولید عطا" از یمن و "ژاویر درین" از کانادا صدرنشین گروه 101 شده بود در مرحله حذفی برابر "ویچسلاو بروف" از مصر 4 بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. اما مهران احدی و نیما عالمیان موفق به حضور در این مرحله شدند.

مهران احدی که در گروه 68 مرحله مقدماتی قرار داشت، بعد از اینکه نخستین دیدار خود را با پیروزی 4 بر صفر برابر "تیگران مگدیچیان" ارمنی به پایان رساند، در دومین دیدار هم "سالم الحسن" از کویت را 4 بر صفر شکست داد و صدرنشین گروهش شد. این بازیکن در مرحله حذفی هم با نتیجه 4 بر یک مقابل "خلید عصار" از مصر پیروز شد و وارد جدول 128 نفره شد.

همچنین نیما عالیمان که بعد از اینکه در روز نخست مسابقات به ترتیب برابر "جاناتان سالازار" از کلمبیا و "خوزه وبلا" از مکزیک قرار گرفت و در هر دو دیدار به ترتیب با نتایج 4 بر یک و 4 بر صفر به برتری دست یافت و در صدر گروه 51 قرار گرفت امروز در مرحله حذفی برابر "پیرلوک ترا اولت" از کانادا 4 بر صفر به برتری دست یافت و با کسب این پیروزی وارد جدول اصلی مسابقات شد.

نوشاد عالمیان هم به دلیل داشتن سید 35 بازی ها از حضور در مرحله مقدماتی معاف شده و به طور مستقیم در جدول اصلی و 128 نفره قرار گرفته بود. بدین ترتیب و با صعود نیما عالمیان و مهران احدی و همچنین ندا شهسواری و محجوبه عمرانی تعداد بازیکنان ایرانی حاضر در این جدول به 5 بازیکن رسید.

 

کد خبر 2055014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha