۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۱۸

در راستای تظیم بازار/

2600 تن شکر در خراسان شمالی توزیع شد

2600 تن شکر در خراسان شمالی توزیع شد

بجنورد- خبرگزاری مهر: سرپرست معاونت توسعه تجارت داخلي سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالي گفت: به منظور تنظیم بازار شکر در این استان از ابتدای امسال تا کنون بیش از دو هزار و 600 تن شکر در شهرستان های مختلف خراسان شمالی توزیع شده است.

حسین کاظم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: با هدف تنظیم بازار شکر در خراسان شمالی و با توجه به افزایش قیمت این محصول در بازارهای این استان، طرح توزیع شکر با قیمت مصوب در شهرستان های مختلف خراسان شمالی آغاز شد.

وی با بیان اینکه از زمان اجرای این طرح در سال جاری تاکنون دو هزار و 620 تن شکر با قیمت مصوب هر کیلوگرم هزار و 450 تومان در خراسان شمالی به فروش رفته است، اظهار داشت: از این میزان 600 تن در بجنورد و مابقی در دیگر شهرستان های استان توزیع شده است.

کاظم زاده تصریح کرد: در طرح تنظیم بازار شکر در خراسان شمالی، هر کیلوگرم شکر به قیمت هزار و 300 تومان عمده فروشی شده و با قیمت هر کیلوگرم هزار و 450 تومان نیز به صورت خرد به مصرف کننده فروخته می شود.

به گفته سرپرست معاونت توسعه تجارت داخلي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هیچ گونه محدودیت و مشکلی برای تامین شکر مصرفی در خراسان شمالی با قیمت مذکور و توزیع به صورت عمده و خرد وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از اجرای طرح تنظیم بازار شکر در خراسان شمالی، قیمت این محصول با افزایش حدود 40 درصدی به هر کیلوگرم دو هزار تومان رسیده بود.

کد خبر 2055995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha