۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۲۰

از ابتداي امسال/

280 تن گوشت مرغ منجمد در خراسان شمالي توزيع شد

280 تن گوشت مرغ منجمد در خراسان شمالي توزيع شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: معاون توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: از ابتداي سال جاري به منظور تنظيم بازار گوشت مرغ، بيش از 280 تن مرغ منجمد با قيمت مصوب در اين استان توزيع شده است.

حسین کاظم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اينكه در سال جاري به منظور تنظيم بازار گوشت مرغ در خراسان شمالي سهميه اي معادل 591 تن مرغ منجمد با قيمت مصوب براي اين استان در نظر گرفته شده است، افزود: از اين ميزان تاكنون در مرحله نخست توزيع، 280 تن مرغ منجمد در شهرستان هاي مختلف اين استان عرضه شده است.

وي ميزان مرغ منجمد در نظر گرفته شده براي توزيع در مرحله دوم در خراسان شمالي را 250 تن ذكر و اظهار كرد: اين ميزان در حال حاضر در سطح فروشگاه هاي اين استان در حال توزيع است.

به گفته كاظم زاده مرغ منجمد هم اكنون در بازارهاي خراسان شمالي با قيمت مصوب هر كيلوكرم چهار هزار و 900 تومان در اختيار شهروندان گذاشته مي شود.

وي همچنين با اشاره به توزيع مرغ گرم در استان نيز اضافه كرد: علاوه بر توزيع گوشت مرغ منجمد، مرغ گرم نيز در بازار آزاد هر كيلوگرم شش هزار و 200 الي شش هزار و 300 تومان توزيع مي شود.

اين مسئول عنوان كرد: هم اكنون قيمت توزيع مرغ گرم در بازار اتحاد بجنورد هر كيلوگرم پنج هزار و 900 الي شش هزار تومان است.

به گفته معاون توسعه تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مرغ منجمد در بازار خراسان شمالی با نرخ مصوب بدون محدودیت و در حد نیاز توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در استان 867 هزار نفري خراسان شمالي سالانه سيزده هزار تن گوشت مرغ مصرف مي شود كه 60 درصد از اين نياز در داخل توليد و مابقي از استان هاي گلستان و خراسان رضوي تامين مي شود.

 

کد خبر 2108040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha