۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۸:۰۲

سینا اصل محمدپور:

فوتبال تبریزبا تقویت ماشین سازی از تک قطبی بودن خارج می شود/ جریمه 50 درصدی بازیکنان و کادرفنی

فوتبال تبریزبا تقویت ماشین سازی  از تک قطبی بودن خارج می شود/ جریمه 50 درصدی بازیکنان و کادرفنی

تبریز – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز از همکاری دو جانبه این باشگاه با باشگاه تراکتورسازی تبریز خبر داد و گفت: با ظهور تیم قدرتمند ماشین سازی، فوتبال تبریز از تک محوری خارج خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سینا اصل محمدپور صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه ماشین سازی به دنبال ادغام با سپاه عاشورا به تیم مقاومت ماشین سازی تغییر نام داده و به دنبال حمایت های سخت افزاری سپاه عاشورا از ماشین سازی، باشگاه تراکتورسازی نیز آمادگی همکاری و حمایت از باشگاه ماشین سازی را اعلام کرده است.

وی ادامه داد: در این خصوص جلسه ای که با آقای زینی زاده داشتیم، مقرر شد که باشگاه تراکتورسازی حمایت هایی از باشگاه ماشین سازی داشته باشد و همچنین به گفته ایشان، باشگاه تراکتورسازی خواهان خروج فوتبال تبریز از تک قطبی بودن است.

محمدپور تصریح کرد: چنانچه تیم ماشین سازی مثل گذشته تیمی قوی و رقیبی برای تیم تراکتورسازی باشد، قطعا فوتبال تبریز از تک قطبی بودن خارج شده و برخی مشکلات فوتبال تبریز برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهردار تبریز صراحتا اعلام کرده که امتیاز دسته اولی تیم فوتبال شهرداری را به تیمی جز ماشین سازی نخواهد داد، یادآور شد: آقای نوین با توجه به سابقه ای که تیم ماشین سازی دارد، لطف کرده و اعلام نموده اند که امتیاز دسته اولی تیم شهرداری را به ماشین سازی خواهند داد و ما بر اساس این تصمیم شهردار محترم، برای حضور در لیگ دسته اول برنامه ریزی کرده ایم.

مدیرعامل ماشین سازان با اعلام اینکه نامه هیئت فوتبال به استانداری مبنی بر فروش امتیاز ماشین سازی کار مناسبی نبوده، اظهار داشت: این کار یک اشتباه محض است چراکه بر اساس قراردادی که با موسسه جوانان خیّر وجود دارد، عملا هیئت فوتبال ذی نفع و ذی سمت نیست و نمی تواند چنین کاری انجام دهد.

وی در این ارتباط افزود: حتی دکتر دبیری که زمانی صاحب تیم ماشین سازی دبیری بود اعلام کرده که چنانچه کسی به بحث فروش امتیاز ماشین سازی ورود کند، ایشان هم 450 میلیون تومان طلب خود را مطالبه خواهد کرد.

اصل محمدپور به اعلام آمادگی یکی، دو شخص حقیقی و حقوقی برای اسپانسری تیم فوتبال ماشین سازی اشاره کرد و گفت: یک اسپانسر داشتیم که به علت بدهی های فصل گذشته عقب کشید اما اکنون یکی، دو شخص حقیقی و حقوقی آماده اسپانسری تیم فوتبال ماشین سازی هستند.

وی با اشاره به بدهی های فصل گذشته ماشین سازی خاطرنشان کرد: 320 میلیون تومان در دست اشخاص مختلف چک داریم و حدود 120 میلیون تومان نیز از جیب خودم خرج کرده ام اما تا امروز از مسئولان کسی حاضر به کمک کردن به تیم ماشین سازی نشده است.

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی عنوان کرد: با این حال یک میلیارد و دویست میلیون تومان از موسسه مالی کوثر طلب داریم که امیدواریم به این مطالبات خود دست پیدا کنیم، از سویی شورای اسلامی شهر تبریز هم هنوز 300 میلیونی که تصویب شده را به ما پرداخت نکرده که پیگیر این موضوع نیز هستیم.

وی در پایان به جریمه 50 درصدی بازیکنان و دیگر عوامل باشگاه ماشین سازی تبریز در فصل گذشته اشاره کرد و گفت: مطالبات بازیکنان و کادرفنی با لحاظ شدن این جریمه و به محض رسیدن پول تسویه خواهد شد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که فصل گذشته به لیگ دسته دوم سقوط کرد، فصل آینده را با استفاده از امتیاز دسته اولی تیم فوتبال شهرداری تبریز در این لیگ سپری خواهد کرد.
 

کد خبر 2058456

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha