۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۴۲

متن نامه‌هایی که رحمتی و عقیلی آنها را امضا نکردند

متن نامه‌هایی که رحمتی و عقیلی آنها را امضا نکردند

متن نامه‌هایی که فدراسیون فوتبال برای عذرخواهی دو بازیکن تیم ملی تنظیم کرده بود، منتشر شد. رحمتی و عقیلی این دو نامه را امضا نکردند تا کی‌روش هم اعلام کند نیازی به آنها ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دو ملی پوشی که امروز از سوی کارلوس کی‌روش از حضور دوباره در تیم ملی محروم شدند، قرار بود با امضا دو نامه زیر به تیم ملی برگردند اما آنها حاضر نشدند این نامه را امضا کنند. در متن نامه‌ای که برای سیدمهدی رحمتی تنظیم شده بود آمد است:

"اینجانب سیدمهدی رحمتی به این وسیله اعلام می‌دارم که در تاریخ 1/11/1391 بدون هیچگونه دلیلی که توجیه کننده تصمیم من باشد، بازنشستگی موقت خود را از تیم ملی اعلام کردم. پس از آن تصمیم یک سری اظهار نظرهایی را مستقیم خطاب به سرمربی تیم ملی فوتبال جناب آقای کی‌روش انجام دادم که شدیدا راجع به این مسئله متاسفم. من به خاطر اظهارنظرهایی که همگی بی‌پایه و اساس و به صورت احساسی مطرح شد، مستقیما از شخص ایشان عذرخواهی می‌کنم.

من متوجه شده‌ام که این تصمیم نادرست و اعلام آن از شخص بنده باعث ناراحتی و دلزدگی هم‌تیمی‌هایم، کادر فنی، فدراسیون و مخصوصا طرفداران فوتبال در این زمان حساس که صعود به جام جهانی و همینطور جام ملت‌های آسیا را پیش‌رو داریم.

برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای اینگونه رفتارهای نامناسب به هیچ وجه قابل قبول نیست. با نشان دادن تعهد کامل و در اختیار فوتبال ایران بودن، خواسته من این است که صدمه‌ای را که با این اتفاق ناخوش‌آیند صورت گرفته بهبود ببخشم. مخصوصا تیم ملی کشورم که همیشه باعث افتخار و غرور من بوده است و از این پس نیز اگر سرمربی محترم تیم ملی به بنده اعتماد و اطمینان داشته باشد، حاضر به خدمت هستم.

بنابر این بیانیه رسمی آرزو دارم که این موضوع یکبار برای همیشه به اتمام برسد. مخصوصا در این زمان که ایمان داریم که می‌بایست متعهد و همدل کنار هم باشیم تا به هدف مشترکمان که صعود به جام جهانی 2014 است، برسیم."

در متنی که برای نامه هادی عقیلی هم آماده شده بود آمده است:
"اینجانب هادی عقیلی در اینجا اعلام می‌دارم که ترک اردوی تیم ملی فوتبال قبل از بازی با تیم ملی لبنان در تاریخ 17/11/1391 در بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا به حساب می‌آمد، یک تصمیم غیر مسئولانه و اشتباه بود که باعث صدمه حرفه‌ای و اخلاقی به تیم ملی شد.

من متوجه شده‌ام که رفتار من باعث ناراحتی و دلزدگی‌ هم تیمی‌هایم، کادر فنی، فدراسیون و مخصوصا طرفداران فوتبال ایران شده‌ام. در اینجا از صمیم قلب اعلام می‌دارم تصمیمی که گرفتم باعث تاسف من است و خواستار آنم که با عذرخواهی دوباره خود در خصوص این تصمیم جای هیچگونه شک و شبهه‌ای نگذارم.

برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای اینگونه رفتارهای نامناسب به هیچ وجه قابل قبول نیست. با نشان دادن تعهد کامل و در اختیار فوتبال ایران بودن، خواسته من این است که صدمه‌ای را که با این اتفاق ناخوشآیند صورت گرفته بهبود ببخشم. مخصوصا تیم ملی کشورم که همیشه باعث افتخار و غرور من بوده است و از این پس نیز اگر سرمربی تیم محترم ملی به بنده اعتماد و اطمینان داشته باشد، حاضر به خدمت هستم.

بنابر این بیانیه رسمی آرزو دارم که این موضوع یکبار برای همیشه به اتمام برسد. مخصوصا در این زمان که ایمان داریم که می‌بایست متعهد و همدل کنار هم باشیم تا به هدف مشترکمان که صعود به جام جهانی 2014 است، برسیم."


 

کد خبر 2059088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha