۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۸:۳۰

یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

پایان خوش استقلال با رکوردشکنی در آسیا

پایان خوش استقلال با رکوردشکنی در آسیا

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: استقلال در آخرین دیدار فصل جاری فوتبالی‌اش، در ورزشگاه آزادی میزبان الشباب امارات است، مسابقه‌ای که آبی‌پوشان با پیروزی در آن می‌توانند رکوردی جدید را در لیگ قهرمانان آسیا به نام خود ثبت کنند و پایانی خوش را برای خود در این فصل رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا فردا چهارشنبه با برگزاری چهار مسابقه به پایان می‌رسد که در یکی از این دیدارها تیم استقلال ایران در ورزشگاه آزادی میزبان الشباب امارات است.

تنها نماینده فوتبال ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد این مسابقات را با یک پیروزی شیرین مقابل هوادارانش و کسب یک رکورد جدید در آسیا به پایان برساند. صعود به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا رکوردی است که به غیر از سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، هیچ تیم دیگری در ایران به آن دست پیدا نکرده است.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که در این فصل با مشکلات مالی بسیار دست و پنجه نرم کرده‌اند، بدون توجه به این مسائل هم در لیگ موفق ظاهر شدند و هم توانستند با موفقیت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر بگذارندن و امروز با توجه به پیروزی 4 بر 2 در بازی رفت در امارات، حتی با کسب تساوی و یا حتی شکست با 2 گل هم به جمع 8 تیم پایانی جام صعود می‌کنند. البته تنها باخت با اختلاف 3 گل این تیم آبی‌پوش را از صعود به مرحله بعدی محروم می‌کند، نتیجه‌ای که رخ دادن آن برای الشباب در ورزشگاه آزادی اتفاقی شبیه به معجزه است.

از سوی دیگر این بازی وداع آبی‌پوشان با هواداران در این فصل است که با قهرمانی در لیگ برتر و صعود به جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا، می‌توان پایانی شیرین و فراموش نشدنی را برای این تیم رقم بزند. قطعا نتیجه این بازی در آینده این باشگاه بسیار تاثیرگذار خواهد بود، آینده‌ای که هواداران استقلال امیدوارند با تغییر مدیریت، کادرفنی و یا رفتن ستارگان‌شان همراه نشود.

مرحله یک‌هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا امروز با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
* کاشیواریسول ژاپن - جئونبوک موتوز کره‌جنوبی، ساعت 14:30، ورزشگاه هیتاچی کاشیوا
* گوانگجو اورگراند چین - سنترال کست مارینرز استرالیا، ساعت 16:30، ورزشگاه گوانگژو
* لخویا قطر  - الهلال عربستان، ساعت 20، ورزشگاه لخویا قطر
* استقلال ایران - الشباب امارات، ساعت 21، ورزشگاه آزادی تهران

 

کد خبر 2059450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha