۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۵۴

امیر قلعه‌نویی:

هدف اولمان در دیدار برابر الشباب گل نخوردن است/ از همه حلالیت می‌طلبم

هدف اولمان در دیدار برابر الشباب گل نخوردن است/ از همه حلالیت می‌طلبم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: تیم الشباب را آنالیز کرده ایم و می دانیم که این تیم در کمترین زمان ممکن به گل می رسد. در این شرایط بازیکنان استقلال روز سختی برابر نماینده امارات خواهند داشت و باید تمام تلاششان را برای پیروزی انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی بعدازظهر امروز سه شنبه در نشست خبری قبل از دیدار با الشباب که در محل سازمان لیگ برتر برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: این تیم اماراتی را آنالیز کرده ایم و می دانیم که تیم حرفه ای هستند و بازیکنان خطرناکی را در اختیار دارند. آنها در کمترین زمان ممکن به گل می رسند و در دیدار رفت هم هر دوگل را روی این تاکتیک وارد دروازه ما کرد.

وی ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و بازی با الشباب هم برای ما یک بازی مهم است که قطعا با تاکتیک هجومی به میدان خواهیم رفت اما هدف اولمان این است که اول گل نخوریم و بعد از آن به فکر یک بازی هجومی باشیم. ما میزبان هستیم و به خاطر هواداران استقلال باید فوتبال تهاجمی را ارائه کنیم. باید ساختار و نظم دفاعی تیم مان را حفظ کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال، هواداران را سرمایه استقلال خواند و با بیان اینکه در 64 سال مدت فعالیت این باشگاه مردم ستون باشگاه بوده‌اند و مدیران و مربیان زیادی آمده اند و رفته‌اند، خاطرنشان کرد: من به عشق همین مردم با استقلال قرارداد دو ساله امضا کردم و بازیکنانی را که جذب کردیم در چارچوب برنامه تاکتیکی‌مان بودند. خدا را شکر که با قهرمانی همراه شد و به اهدافمان رسیدیم. من جلسه خوبی را آقای عباسی وزیر محترم ورزش داشتم و حرف‌هایم را به ایشان زدم.

وی در مورد ماندن یا رفتنش از این تیم خاطرنشان کرد: در دیداری که با وزیر ورزش داشتیم همه حرف ها را زدیم و نقطه نظراتمان را مطرح کردیم. حالا تصمیم با ایشان است. بودن یا نبودن قلعه‌نویی در مجموعه‌ای مانند استقلال خیلی اثرگذار نیست. با این حال بعد از بازی با الشباب تصمیم نهایی‌ام را می‌گیرم.

امیر قلعه‌نویی در پایان از برخی نهادها و سازمان هایی که به مجموعه باشگاه استقلال کمک کرده بودند تشکر کرد و گفت: چه بازیکنانی که جذب تیم شدن و چه آنهایی که فصل قبل نخواستیم‌شان و چه بازیکنانی که در تیم ما بودند و به خاطر برنامه‌های تاکتیکی به آنها بازی نرسید، باید از همه آنها حلالیت بطلبم. ممکن است قلعه نویی هم در کارش اشتباهاتی داشته باشد. به همین خاطر از همه حلالیت می طلبم.

دیدار برگشت تیم های فوتبال استقلال ایران و الشباب امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 21 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. استقلال بازی رفت را 4 بر 2 برده است.

کد خبر 2060010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha