۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۵:۲۹

مارکوس پاکتا:

دیدار استقلال، بازی آماده‌سازی برای الشباب است/ تا اینجا شگفتی‌سازی کردیم

دیدار استقلال، بازی آماده‌سازی برای الشباب است/ تا اینجا شگفتی‌سازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال الشباب امارات با بیان اینکه تیمش کار سختی برای بازی مقابل استقلال پیش روی دارد، این مسابقه را شبیه به یک دیدار آماده‌سازی برای تیمش دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، "مارکوس پاکتا" در نشست خبری پیش از بازی با استقلال که امروز سه‌شنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد، خاطرنشان کرد: این بازی شبیه به یک دیدار آماده‌سازی برای ما است. دو بازی داخلی داریم، اول اینکه به جمع چهار تیم اول لیگ برسیم و دوم هم فینال جام پادشاهی امارات است. با این حال سعی می‌کنیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص اینکه چقدر امیدوار است اتفاقات فوتبالی شرایط را به سود این تیم رقم بزند، افزود: شانس بازی برای هر دو تیم 50 - 50 است ولی هیچ چیز امکان ناپذیر نیست. در بازی اول ما رو به جلو بازی کردیم و گل اول را هم به ثمر رساندیم ولی حالا شرایط فرق می‌کند و باید طور دیگری بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال الشباب درباره ترکیب تیمش در دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: تیمی که قرار است فردا (چهارشنبه) بازی کند، هنوز به طور کامل مشخص نیست چرا که چند بازیکن ما مصدوم هستند ولی هنوز فرصت داریم تا تیم اصلی را انتخاب کنیم. تمام نفرات را به طور کامل آورده ایم ولی ترکیب اصلی مشخص نیست.

پاکتا در خصوص بازی مقابل تماشاگران استقلال نیز اظهار داشت: هیچ چیز در فوتبال غیرممکن نیست. ما همواره شگفتی‌هایی را شاهد بوده‌ایم. همین که الشباب در غیاب مدافعان به این مرحله رسیده است، یک شگفتی است ولی باید عنوان کنم که حالا مدافعان را در اختیار داریم.

هنریکه بازیکن تیم الشباب نیز در خصوص دیدار چهارشنبه شب برابر استقلال گفت: بازی فردا برای ما خیلی مهم است. دو بازی مهم در لیگ داخلی داریم که هر کدام را موفق باشیم یک جایگاه ویژه را برای فصل بعدی لیگ قهرمانان به دست خواهیم آورد برای همین مقابل استقلال باید باهوش عمل کنیم. بازی فردا یک ماموریت مهم برای ما است و باید خوب بازی کنیم.

کد خبر 2059943

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha