۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۲۱:۲۵

نصرتی:

تور ایران (آذربایجان) تاثیرگذارترین رویداد ورزشی استان است

تور ایران (آذربایجان) تاثیرگذارترین رویداد ورزشی استان است

تبریز – خبرگزاری مهر: معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) را تاثیرگذارترین رویداد ورزشی استان دانست و گفت: با برگزاری چنین مسابقاتی فرصتی برای بهره مندی از ظرفیتهای فرهنگی برای ملتها فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نصرتی عصر امروز در آئین افتتاحیه بیست و هشتمین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) اظهار داشت: تور ایران (آذربایجان) تاثیرگذارترین رویداد ورزشی استان به شمار می رود که همه ساله با تلاش مسئولان ورزش استان و زیرنظر فدراسیون بین المللی دوچرخه سواری برگزار می شود.

وی افزود: یکی از فواید و دستآوردهای اینچنین مسابقاتی این است که ملتها خارج از هر رنگ و زبان و نژاد و ملیتی این امکان را فراهم می بینند که به هم نزدیک شده و با یکدیگر تفاهم و تعامل برقرار کنند، همچنین نزدیکی ملتها به یکدیگر بهره مندی از ظرفیتهای ملی و فرهنگی را نیز به دنبال دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی تصریح کرد: به امید خدا تلاش خواهد شد تا بیست و هشتمین دوره تور بین المللی ایران (آذربایجان) با نشاط و شادابی و در محیط امن و آرام برگزار شود و شرکت کنندگان در این دوره با خاطره ای خوش و ثبت جلوه های زیبا در ذهنشان مسابقات را به پایان برسانند.

وی با گرامیداشت یاد مرحوم اکبر گهرخانی به عنوان بانی و موسس تور آذربایجان یادآور شد: جا دارد قدردانی ویژه ای از مدیران و دست اندرکاران و همه مسئولانی که در طول ادوار گذشته برای برگزاری هرچه بهتر تور زحمت کشیده اند، بخصوص مرحوم گهرخانی که بانی این تور بوده اند، داشته باشم.

کد خبر 2060182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha