۱ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۲۱

برای تصویب نهایی

سند دانشگاه اسلامی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شد

سند دانشگاه اسلامی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شد

سند دانشگاه اسلامی به تصویب اعضای شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی رسید و برای تصویب نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه 254 شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

حجت الاسلام شاطری، دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی گفت: خوشبختانه "نسخه نهایی سند دانشگاه اسلامی" در این جلسه از تصویب اعضا گذشت.

وی افزود: با تلاش مسئولان نظام آموزش عالی کشور در اجرای سیاست‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی و استفاده از زمینه و ظرفیت علمی و مدیریتی کشور در عرصه تدوین اسناد ملی فرا دستی و پیرامونی، نسبت به‌روزرسانی و انسجام‌بخشی سند و تعیین حوزه مأموریت شورای اسلامی شدن اقدام و ذیل راهبرد کلان «نهادینه کردن نگرش اسلامی به علم و تسریع در فرایند اسلامی شدن نهادهای آموزشی و پژوهشی» و با توجه به راهبردها و اقدامات ملی مربوط به این راهبرد کلان، سند دانشگاه اسلامی تدوین و تصویب شد.

دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ادامه داد: فرآیند تدوین سند دانشگاه اسلامی با تشکیل کارگروه های چهارگانه تخصصی کمیته های مشورتی و همکاری دستگاه‌ها و دانشگاه های کشور و مشارکت حداکثری صاحب‌نظران حقیقی و حقوقی حوزوی و دانشگاهی صورت پذیرفت و در نهایت سیاست‌های پیشنهادی پس از بحث و بررسی در جلسات سال 1391 شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در جلسه 254 شورای اسلامی شدن این سند مهم از تصویب گذشت و برای نهایی شدن به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شد.

کد خبر 2060309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha