۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۱۸

نماینده کمیسیون بهداشت:

مشکل بودجه دانشگاه علوم پزشکی ایران باید از طریق دولت حل شود

مشکل بودجه دانشگاه علوم پزشکی ایران باید از طریق دولت حل شود

نماینده کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی گفت: اختصاص ردیف بودجه مستقل به دانشگاه علوم پزشکی ایران باید از طریق دولت حل شود.

عابد فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اختصاص ردیف بودجه به دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در خصوص اختصاص بودجه به دانشگاه علوم پزشکی ایران بحث های زیادی هم در صحن مجلس و هم درکمیسیون تلفیق صورت گرفت.

وی ادامه داد: بیرون از مجلس هم، هیات‌هایی از دانشگاه علوم پزشکی ایران فعالیت زیادی داشتند تا بتوانند ردیف جداگانه و مستقلی ویژه دانشگاه علوم پزشکی ایران اختصاص دهند.

نماینده کمیسیون بهداشت تصریح کرد: البته برخی از نمایندگان هم بودند که مخالف اختصاص بودجه به دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده و معتقد بودند دانشگاه علوم پزشکی ایران حق ندارد از دانشجویان دانشگاه تهران برای خود دانشجو بگیرد بلکه باید شرایط لازم را برای سال آینده ایجاد کرده و دانشجو پذیرش کند و سپس ردیف مستقل دریافت کند.

وی ادامه داد: بنابراین ابتدا به دانشگاه علوم پزشکی ایران بودجه مستقل اختصاص داده و سپس حذف شد.

حسینعلی شهریاری دیگر نماینده کمیسیون بهداشت مجلس هم دراین رابطه گفت: چون در لایحه بودجه دولت اختصاص ردیف مستقل به دانشگاه علوم پزشکی ایران لحاظ نشده است و این مسله بعد از ارایه لایجه بودجه رخ داده مجلس نمی تواند وارد آن شود چرا که زمانی که دولت لایحه را به مجلس ارایه داد این اتفاق نیفتاده بود.

وی ادامه داد: در این زمینه دولت هر طور که خود صلاح می داند عمل می کند و باید از طریق دولت حل شود.

کد خبر 2060591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha