۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۲۵

حجت الاسلام سرلکیان:

حضورجوانان درهمه صحنه ها، عامل استقلال وآزادی کشور است

حضورجوانان درهمه صحنه ها، عامل استقلال وآزادی کشور است

اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: حضورجوانان درهمه صحنه ها، عامل اصلی حفظ و ماندگاری استقلال وآزادی کشور است.

حجت الاسلام نعمت الله سرلکیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه جوانان ما اگر جلوتر از جوانان انقلاب نباشند عقب ترهم نیستند، تصریح کرد: حضور در عرصه علم و فناوری کمتر از سالهای جنگ نیست که جوانان در حال حاضر علیرغم مشکلات و تحریمها در این بخش فعال هستند.

وی با تاکید بر حفظ ارزشهای انقلاب و نظام از سوی جوانان اظهارداشت: با افزایش سطح علم، بینش و اندیشه جوانان و باتوجه به زحماتی که نسل های گذشته برای حفظ و دفاع از میهن انجام داده اند، دفاع از ارزشها و مقدسات دینی امری ضروری و واجب برهر فرد ایرانی و مسلمانی است.

حجت الاسلام سرلکیان افزود: با توجه به اینکه در دوران جنگ تحمیلی کشورهای زیادی از عراق حمایت می کردند دفاع از این مرز و بوم وظیفه ای ملی و دینی بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن همه توان خود را برای آسیب رساندن به انقلاب به کار گرفته بود تصریح کرد: کشور عراق در جنگی نابرابر و با حمایت کشور های غربی و سلطه جو با تمام قوا برای جدا سازی خوزستان از ایران وارد عرصه جنگی تحمیلی با کشور ما شد.

وی انقلاب اسلامی را حاصل دست آورد و حاصل زحمات امام و خون شهدا دانست و خاطر نشان ساخت: رزمندگان اسلام با تاسی از حادثه عاشورا با فداکردن جان خود از این ارزش ها دفاع کردند و زنده نگه داشتن یاد و بام شهدای 8 سال دفاع مقدس وظیفه همگانی است و همین امرسبب تقویت انقلاب اسلامی می شود.

حجت الاسلام سرلکیان افزود: در دوران دفاع مقدس، دفاع از سرزمین و ارزش های دینی بر همه ما لازم بودورزمندگان با حضور در این عرصه دین خودرا به دین اسلام اداکردند و جوانان ما با حضور همیشگی در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... می توانند از آرمانهای رزمندگان پاسداری کنند.

 

کد خبر 2060718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha