۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۲۹

در گفتگو با مهرعنوان شد:

احتمال بازگشت دوباره میتف کم است/ گزینه‌های زیادی برای جایگزینی داریم

احتمال بازگشت دوباره میتف کم است/ گزینه‌های زیادی برای جایگزینی داریم

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال با تائید استعفای بوبان میتف از مربیگری تیم ملی گفت: میتف به دلیل مشکلات شخصی و به قصد خداحافظی بسکتبال ایران را ترک کرد و احتمال اینکه دوباره با همین مربی همکاری داشته باشیم، خیلی کم است.

محمدرضا مشحون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به صحبت‌های مهمد بچیروویچ مبنی بر اینکه قرارداد بوبان میتف با بسکتبال ایران تمام شده بود، اظهارداشت: از نظر قرارداد مشکلی وجود نداشت چون قابل تمدید بود. اما مسئله این بود که میتف به دلیل مشکلات شخصی مجبور به بازگشت بود و  از طرفی به خاطر همزمانی با آغاز اردوهای تیم ملی امکان لحاظ کردن مرخصی برای وی هم وجود نداشت.

وی در پاسخ به این پرسش که" بچیروویچ اعلام کرده شاید میتف طی 10 روز آینده دوباره به ایران بازگردد. آیا چنین امکانی وجود دارد"؟، خاطرنشان کرد: البته میتف بر خلاف میل باطنی به همکاری خود با بسکتبال ایران پایان داد اما فکر نمی‌کنم دوباره به ایران بازگردد. احتمال این اتفاق و اینکه دوباره با همین مربی همکاری داشته باشیم، خیلی کم است.

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال در مورد جایگزین بوبان میتف در کادر فنی تیم ملی بسکتبال گفت: گزینه‌های زیادی برای جایگزینی داریم. علاوه بر مربیان داخلی، چند گزینه خارجی هم در نظر داریم. پیش از این برای رسیدگی به یکسری امور دیگر با چند مربی خارجی مذاکره کرده بودیم و شاید با یکی از همین مربیان جهت مربیگری در تیم ملی به توافق برسیم. در هر صورت از بین گزینه‌های داخلی و خارجی مورد نظر، یک نفر را به عنوان جایگزین میتف معرفی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: مربی جدید تیم ملی بسکتبال طی یکی دو روز آینده معرفی خواهد شد.

مشحون در مورد وضعیت ارسلان کاظمی تصریح کرد: همچنان مشکل خروج از کشور در صورت بازگشت به ایران مانعی برای سفر این بازیکن و پیوستن به اردوی تیم ملی است. در این مورد به هیچ نتیجه جدیدی نرسیده‌ایم و همچنان منتظریم تا موانع برطرف شود و بتوانیم ارسلان را در اختیار داشته باشیم.

مدیر سازمان تیم‌های ملی بسکتبال در پاسخ به این پرسش که "سورن دیربوغوسیان هم در لیگ NCAA شاغل است. آیا این بازیکن به ایران آمده است؟"، گفت:  هنوز سورن به ایران نیامده اما مشکلی هم برای سفر ندارد. این بازیکن طی روزهای آینده به ایران می‌آید تا به اردوی تیم ملی ملحق شود.

کد خبر 2062441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha