۶ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۳۳

اخبار تیم ملی در امارات؛

گفتگوی کی‌روش با کاپیتان و هماهنگی تمرینات با زمان دیدار با قطر

گفتگوی کی‌روش با کاپیتان و هماهنگی تمرینات با زمان دیدار با قطر

تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای دیدار حساس برابر قطر آماده می کند، دور جدید تمریناتش را در زمین باشگاه ایرانیان دبی آغاز کرد. این تمرینات طوری برنامه‌ریزی شده که با زمان برگزاری دیدار ایران با قطر هماهنگی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال ایران که باید روز 14 خرداد در مرحله مقدماتی جام جهانی به مصاف تیم ملی قطر برود، از یکشنبه شب تمریناتش را به میزبانی باشگاه ایرانیان دبی آغاز کرد و قرار است پس از چند روز تمرین در این باشگاه راهی دوحه شود.

ملی پوشان ایران که صبح یکشنبه راهی امارات شده بودند پس از استراحتی چند ساعته یکشنبه شب اولین تمرین خود را زیر نظر کارلوس کی روش برگزار کردند. این تمرین شامل  انجام حرکات کششی و گرم کردن با توپ و ارسال پاس‌های قطری و تمرینات تاکتیکی می‌شد.

جواد نکونام که کاپیتان تیم ملی فوتبال است قبل از شروع تمرین دقایقی با کارلوس کی روش گفتگو کرد. پس از آن کی روش چند دقیقه ای برای بازیکنان صحبت کرد و نکات لازم را به آنها گوشزد کرد. دروازه‌بان‌ها تمرینات تخصصی خود را زیر نظر دانیل گاسپار انجام دادند.

با توجه به زمان دیدار تیم ملی کشورمان با قطر، زمان تمرینات عصرها در نظر گرفته شده است. در زمان انجام تمرینات تاکتیکی، بازیکنان به دو گروه قرمز و سیاه تقسیم شدند و زیر نظر سرمربی تیم ملی به اجرای آن پرداختند. پیش از آغاز و در زمان انجام تمرینات کی روش بارها پا به توپ شد و بیشتر نکات تاکتیکی را با دقت به بازیکنان آموزش داد.

کد خبر 2063698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha