۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۴

سرمربی تیم فوتبال کره‌جنوبی:

لبنان را شکست می‌دهیم/ بازی در خاورمیانه دشوار است

لبنان را شکست می‌دهیم/ بازی در خاورمیانه دشوار است

"چوی کانگ – هی" که به همراه کره‌جنوبی برای برپایی اردوی آمادگی راهی دوبی شده قول داد این تیم در دیدار با لبنان که در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود با دست پر به کشور بازگردد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال کره جنوبی در تاریخ چهارم ژوئن (14 خرداد) در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل با لبنان در بیروت دیدار خواهد کرد. بازی با لبنان یکی از سه مسابقه پیش روی کره جنوبی به حساب می‌آید. کره جنوبی در تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد) میزبان ازبکستان خواهد بود و در تاریخ 18 ژوئن (28 خرداد ) در آخرین دیدار خود در این رقابتها در اولسان که در فاصله 410 کیلومتری سئول است به مصاف ایران می رود.

بر پایه گزارش خبرگزاری یونهاپ، "چوی" از این بازی به عنوان مهم‌ترین مسابقه کره جنوبی در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی یاد کرد.

وی در فرودگاه اینچئون و پیش از ترک کره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: "ما باید این بازی را ببریم تا در دو بازی خانگی کار آسان‌تری داشته باشیم. بازی در خاور میانه همواره دشوار بوده است. باید خیلی سریع خود را به وضعیت آب و هوایی آنجا عادت دهیم و خودمان را در بهترین شرایط ممکن قرار دهیم."

کره جنوبی تلاش می‌کند تا برای هشتمین بار پیاپی راهی رقابتهای جام جهانی شود. این تیم در حال حاضر با 10 امتیاز در رده دوم گروه A قرار دارد. ازبکستان با 11 امتیاز اول است. کره جنوبی سه امتیاز بالاتر از ایران و قطر دارد و لبنان با چهار امتیاز در رده پایانی جدول است.

ازبکستان 6 بازی انجام داده و کره پنج بازی. فقط دو تیم بالای گروه به طور مستقیم راهی رقابتهای جام جهانی می‌شوند و تیم سوم باید با تیم سوم گروه B بازی کند. برنده این دیدار با نماینده آمریکای جنوبی دیدار خواهد کرد.

چوی تیم پایین جدولی لبنان را دست کم نمی‌گیرد. وی گفت: لبنان در رده پایانی جدول قرار دارد اما این تیم در خانه قوی است." لبنان در سپتامبر سال گذشته تیم ایران را با پیروزی یک بر صفر در بیروت شگفت‌زده کرد. این تیم در ماه ژوئن سال گذشته نیز با ازبکستان به تساوی یک بر یک رسید.

سرمربی کره جنوبی در ادامه تصریح کرد: "لبنان در ضربات ایستگاهی در بازی‌های خانگی عملکرد خوبی داشته است. اما ما به نقط قوت و ضعف آنها اشراف داریم. ما گزینه‌های تهاجمی بسیاری را برای این بازی مد نظر داریم."

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بازی لبنان تاکید کرد: "برای ما خیلی مهم است که از فرصت‌های گلزنی خود استفاده کنیم. چنانچه گل زودهنگام بزنیم باید بتوانیم در ادامه از آن محافظت کنیم. باید شکیبا باشیم و در نزدیکی دروازه متوازن عمل کنیم. "
 

کد خبر 2064692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha