۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶

کریم باقری با مهر مطرح کرد:

خداحافظی کریمی باید در پرسپولیس باشد/ معلوم نیست روی نیمکت بنشینم

 خداحافظی کریمی باید در پرسپولیس باشد/ معلوم نیست روی نیمکت بنشینم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تا شرح وظایفم مشخص نشود معلوم نیست روی نیمکت بنشینم، در خصوص احتمال بازگشت علی کریمی به جمع سرخپوشان تهرانی گفت: علی کریمی اگر می‌خواهد از فوتبال خداحافظی کند باید این اتفاق در پرسپولیس بیفتد بنابراین همه تلاش خود را برای بازگشت وی انجام می دهم.

کریم باقری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص کادر فنی جدید تیم فوتبال پرسپولیس و دلیل حضور خود در این کادر ضمن بیان مطلب فوق گفت: من اگر حضور در کادر فنی پرسپولیس را قبول کردم به این دلیل است که چند سال از بهترین دوران فوتبال خود را در این تیم بازی کردم و علاقه زیادی به این تیم دارم. همانطور که قبلا هم گفتم بازهم تاکید می کنم برای من داشتن پست و مقام در پرسپولیس مهم نیست و خدمت کردن به این تیم اهمیت دارد.

وی در خصوص ترکیب کادر فنی پرسپولیس اظهار داشت: من به غیر از دایی و مولایی با بقیه اعضای کادر فنی کار نکرده ام. قطعا سرمربی تیم تشخیص داده که با این کادر فنی راحت تر کار می کند و باید به تصمیم وی احترام گذاشت. در حال حاضر چیزی که اهمیت دارد این است که پرسپولیس سه سال است شرایط خوبی ندارد و در این فصل باید خواسته هواداران برآورده شود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتقاد برخی پیشکسوتان نسبت به بعضی از اعضای کادرفنی جدید اظهار داشت: پیشکسوتان باشگاه زحمات زیادی را برای پرسپولیس کشیده اند و احترام همه آنها واجب است اما آنها باید بدانند هیچ سرمربی نمی تواند از وجود همه آنها در تیم استفاده کند و دایی نیز از این قائده مستثنی نیست. قطعا اگر آنها انتقادی نیز می‌کنند از سر دلسوزی بوده و قصد تخریب تیم را ندارند اما انتظار ما این است که از تیم حمایت کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اینکه شما مدرک مربیگری ندارید آیا بر روی نیمکت تیم خواهید نشست یا نه، تصریح کرد: در حال حاضر دایی در خارج از ایران به سر می برد و هنوز هم تلفنی با وی صحبت نکرده ام. قرار است وی سه‌شنبه به ایران برگردد و پس از بازگشت دایی با او ملاقاتی داشته باشیم تا شرح وظایف ما در کادر فنی مشخص شود بنابراین تا زمانی که این اتفاق نیفتد معلوم نیست که بر روی نیمکت خواهم نشست یا نه و اگر قرار به نشستن باشد این اتفاق به چه صورت خواهد افتاد.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص احتمال بازگشت علی کریمی به پرسپولیس تاکید کرد: من اعتقاد دارم باید بازیکنان خوبی را که برند یک تیم هستند به هر نحوی که شده نگه داشت و علی کریمی نیز برای پرسپولیس چنین حالتی را دارد. من سه یا 4 روز پیش با کریمی صحبت کردم و وی ابراز تمایل کرد که دوست دارد به پرسپولیس بر گردد بنابراین همه تلاش خود را می کنم تا این اتفاق بیفتد و معتقدم اگر علی کریمی می خواهد از فوتبال خداحافظی کند این اتفاق در پرسپولیس باید بیفتد البته نظر آخر را در این خصوص علی دایی باید بدهد.

کد خبر 2063734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha