۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۶:۵۴

تاکید حجت الاسلام عبداللهی براخلاق انتخاباتی:

افرادی که به آبروی دیگران ضربه می زنند ارزش خودشان را از بین می برند

افرادی که به آبروی دیگران ضربه می زنند ارزش خودشان را از بین می برند

اراک - خبرگزاری مهر: استاد حوزه و دانشگاه ضمن تاکید بر اخلاق اسلامی در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری گفت: افرادی فکر که می کنند در انتخابات برای کسب آبرو به آبرو و شخصیت دیگران ضربه می زنند در حقیقت با این کار ارزش خودشان را در بین مردم از بین می برند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد علی عبداللهی ظهر روز دوشنبه در نشست سیاسی با عنوان حماسه سیاسی 15 خرداد در حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س)  افزود: در حقیقت این افراد سخت دراشتباهند و باید بدانند این کار ارزش خودشان را از بین می برند.

وی با بیان اینکه  انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشورا و تعالیم نورانی قرآنی کریم است و در این تعالیم حفظ آبروی مومن تاکید شده است اظهارداشت: این افراد سبب سلب اعتماد مردم خواهند شد.

حجت الاسلام عبداللهی به اهمیت این حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید با حضور گسترده و آگاهانه مردم برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت توسل بر توکل انسان های آزاده به خدا و اهل بیت(ع) به سرانجام رسید خاطرنشان کرد: ملت ایران با تاسی از قیام حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) به پا خواسته و زمینه را برای پیروزی انقلاب فراهم کردند.

حجت الاسلام عبداللهی در ادامه خاطر نشان کرد: قیام 15 خرداد و بعد از آن انقلاب اسلامی ایران ایران زمینه ای برای رسیدن ملتی ولایتمدار به تمامی اهدافش فراهم کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه  اضافه کرد: پیروی از ولایت و حرکت در مسیر ارزش های اسلامی و دینی ضروری است و اگر کسی در این مسیر حرکت کنند به
سعادت رسیده و از تخریب و توطئه علیه دیگران دوری می کند.

کد خبر 2064255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha