۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۵۲

آغاز فعالیت ستاد جلیلی در استان مرکزی/ اعضای ستاد معرفی شدند

آغاز فعالیت ستاد جلیلی در استان مرکزی/ اعضای ستاد معرفی شدند

اراک - خبرگزاری مهر: پس از آغاز به کار رسمی و یا غیر رسمی ستادهای دکتر قالیباف، محسن رضایی، دکتر ولایتی، ستاد دکتر سعید جلیلی در استان مرکزی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

مدیر روابط عمومی ستاد تبلیغاتی و انتخاباتی جلیلی و رابط خبری در استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ˈاحمدرضا نوازنیˈ با صدور حکمی به عنوان مسوول ستاد مرکزی تبلیغاتی و انتخاباتی جلیلی در استان مرکزی منصوب شده است.

سعید احمدی ادامه داد: همچنین علی مقدسی، علی صالحیان، اکبر توکلی،امیر غفاری، محمدرضا تاجدین،احسان منصوری، محمد قربانی و مسعود پیرایش شورای ستاد را تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه علی مقدسی نماینده ستاد در اراک معرفی شده است اظهارداشت: سعیدی نماینده ستاد در ساوه، محمدی نماینده ستاد در خمین و انوری نماینده ستاد در زرندیه هستند.

احمدی ادامه داد: برگزاری نشست های خبری، همایش های عمومی و تخصصی برای تحقق حماسه سیاسی، هماهنگی برای سفر استانی و زمینه سازی تبلیغات در شهرستان های مختلف استان از برنامه های این ستاد است.

وی اظهارداشت: توزیع بسته های تبلیغاتی و دیدار و سخنرانی با قشرهای مختلف مردم در مکان های عمومی و مساجد، برگزاری مناظره های دانشجویی و تلاش برای افزایش شور و نشاط انتخاباتی از دیگر برنامه های ستاد انتخاباتی و تبلیغاتی دکتر جلیلی در استان مرکزی است.

کد خبر 2065056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha