۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۲۴

همزمان با مسابقات بين‌المللي قرآن/

2 مادر شهيد تجليل مي‌شوند

2 مادر شهيد تجليل مي‌شوند

همزمان با سی امین دوره مسابقات بين‌المللي قرآن از دو مادر چهار شهید دفاع مقدس تجليل مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی که در حاشیه سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم برگزار می شود، از «حليمه خانيان» و «فاطمه عباسي ورده» مادر 4 شهيد دفاع مقدس، تجلیل خواهد شد.

در ديدار جداگانه رئيس و اعضای كميته بانوان سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن با این مادران شهید، مادران شهیدان جوادنیا و سجادیان با اشاره به برپایی جلسات قرآن در منزل خود در طول 20 سال، بركت انس با قرآن و نان حلال را راه رسيدن اين عزيزان به مقام عظماي شهادت دانستند.

در اين ديدار كه در راستای چهارمين همايش تجليل از بانوان فعال قرآني صورت گرفت از مادران شهداي بزرگوار دفاع مقدس براي حضور در سي امين دوره مسابقات بين المللي قرآن دعوت به عمل آمد، اما به دليل كهولت سن آنان،‌ مقرر شد كه با تهيه نماهنگ و نمايش آن در سالن اجلاس سران، از آنها تجليل به عمل آيد.
 
خانواده شهيد سجاديان، شامل شهيدان سيد كريم سجاديان (مفقود الاثر)، سيد ابوالقاسم، سيد داوود و سيد كاظم سجاديان جزو شهداي فتح خرمشهر هستند و پدر بزرگوار آنها به نام حمزه سجاديان نيز در جنگ تحميلي به فيض شهادت نائل آمده است.
 
همچنين شهيدان «احمد، يونس، محمد و علي جوادنيا» از شهيدان بزرگوار آزادي خرمشهر به شمار مي‌روند كه با اداي دين خود به اسلام و انقلاب، موجبات سربلندي و عزت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در جهان را فراهم كردند.

چهارمین همایش تجلیل از بانوان فعال قرآنی در روز یکشنبه 12 خرداد با حضور جمع کثیری از بانوان فعال قرآنی در سالن اجلاس سران تهران برگزار می شود که طی آن از 14 تن از زنان فعال در عرصه قرآن تقدیر خواهد شد.

کد خبر 2064878

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha