۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۴:۲۲

هفتمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی برگزار می شود

هفتمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی برگزار می شود

هفتمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی همزمان با سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام دکتر اکبری مسئول کمیته پژوهش های قرآنی با بیان اینکه این همایش بین المللی با موضوع «قرآن کریم و سبک زندگی اسلامی» در محور های خانواده قرآنی، جامعه قرآنی و امت قرآنی برگزار می شود، تصریح کرد: مهلت ارسال مقالات شرکت کنندگان 25 اردیبهشت ماه پایان می یابد و علاقمندان می توانند آثار خود را در قالب مقاله، پایان نامه، طرح پژوهشی در محورها و موضوعات اعلام شده به دبیرخانه علمی این همایش ارسال کنند.

دکتر اکبری افزود: در این همایش پژوهشگران، اندیشمندان قرآنی، صاحب نظران حوزه و دانشگاه دانشجویان، طلاب و مدرسان علوم قرآنی از استانها، شهرستان ها و دانشگاهها و مراکز علمی حضور خواهند یافت.

هفتمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی 16 خرداد ماه همزمان با سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور علما، اندیشمندان، صاحب نظران قرآنی از ایران و کشور های جهان در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در بخش پژوهش های قرآنی سی امین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی www.quraniran.ir مراجعه کنند.

کد خبر 2054770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha