۸ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۰۲

امیر عابدینی در گفتگو با مهر:

ابراهیمی باید 40 درصد قرادادش را به داماش بدهد/ امسال فقط از لیگ یک بازیکن می‌گیریم

ابراهیمی باید 40 درصد قرادادش را به داماش بدهد/ امسال فقط از لیگ یک بازیکن می‌گیریم

مدیرعامل باشگاه داماش با بیان این که از فروش بازیکن و کمک‌های قوه قضاییه روزهای خوبی در انتظار این باشگاه است، گفت: امسال کادر فنی را حفظ می‌کنیم و همه خریدهایمان از لیگ یک خواهد بود.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط این باشگاه گفت: اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. مسئولین قضایی کمک‌های خوبی به ما کرده اند و کمک 900 میلیونی این باشگاه در راه است. امیدواریم بتوانیم تیم را به خوبی در فصل نقل و انتقال جمع کنیم. با ترانسفر بازیکن هم بخش از بدهی‌های باشگاه را جبران خواهیم کرد.

وی در خصوص سرنوشت علیرضا جهانبخش برای پیوستن به تیم هلندی اظهار داشت: همه کارهای او انجام شده و تنها منتظر ویزای این بازیکن هستیم. قرارداد اولیه او هم به امضاء رسیده و پیراهن این بازیکن هم به ایران ارسال شده است. از فروش او یک میلیارد تومان عاید باشگاه می‌شود و خود جهانبخش نیز ماهانه 18 هزار یورو دریافت خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه داماش در پاسخ به این پرسش که اگر ویزای این بازیکن صادر نشود چه سرنوشتی در انتظار جهانبخش خواهد بود، گفت: دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان خواهان به خدمت گرفتن او هستند. رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان به من زنگ زد و احترام گذاشت اما به وی گفتم که قبلا پرسپولیس برای خرید او اقدام کرده بود.

عابدینی با اشاره به پیوستن حسین ابراهیمی به تیم نفت تهران خاطرنشان کرد: این بازیکن 5 سال در کنار ما بود و از او حمایت کردیم اما برخی از باشگاه‌ها که تمام سیستم اقتصادی مملکت پشت سر آنها هستند با پیشنهادهای خودشان به این بازیکنان به دنبال نابودی تیمی مثل داماش هستند که با روزمرگی روزگار می‌گذراند. باشگاه‌های نفت، پرسپولیس، سپاهان و فولاد پشتوانه‌های مالی قوی دارند.

وی افزود: ابراهیمی با من قرارداد داخلی سفید دارد و باید 40 درصد قراردادش را به داماش پرداخت کند. 20 درصد این مبلغ به این دلیل است که او بازیکن زیر 23 سال است و طبق قانون فیفا باید به داماش پرداخت شود. 20 درصد دیگر هم طبق قانون نقل و انتقال به ما می‌رسد. ما در نظر داشتیم ابراهیمی را هم ترانسفر کنیم و با یک باشگاه روسی هم توافق کرده بودیم ولی خودش همه چیز را خراب کرد.

مدیرعامل باشگاه داماش در خصوص کادر فنی و بازیکنان جدید این تیم بیان کرد: کادر فنی تیم تغییر نمی کند. با همین کادر سپاهان و استقلال را بردیم و در لیگ ماندگار شدیم بنابراین به ترکیب برنده دست نمی‌زنند. امسال خریدهای ما همه از لیگ یک هستند و از لیگ برتر بازیکن نمی‌خریم چرا که اکثر بازیکنان فصل گذشته را حفظ می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 2065089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha