۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۵۳

عابدینی به مهر خبر داد:

قرارداد جهانبخش با هلندی‌ها به بن بست خورد/ پیشنهاد تازه‌ای به آنها داده‌ایم

قرارداد جهانبخش با هلندی‌ها به بن بست خورد/ پیشنهاد تازه‌ای به آنها داده‌ایم

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان از یک مشکل جدید بر سر عقد قراداد رسمی بازیکن این تیم با باشگاه هلندی خبر داد و گفت: پیشنهاد تازه‌ای را دوشنبه شب به هلندی‌ها دادیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت علیرضا جهانبخش با باشگاه "ان ای سی" خاطرنشان کرد: تمام کارهای مقدماتی انجام شد و حتی او تست پزشکی باشگاه را نیز پشت‌سر گذاشت اما قراداد وی را به طور رسمی منعقد نکرده‌ایم که دلیل آن هم یک بند در قرارداد اوست که هلندی‌ها آن را اضافه کرده‌اند.

وی افزود: ما قرارداد را به صورت 1+2 بسته ایم ولی هلندی‌ها می‌گویند که باید قرارداد را 1+3 ببندیم تا این بازیکن سه سال در اختیار آنها باشد. جهانبخش 5 سال با داماش قراداد داشت و در این باره ما با آنها بحث داریم.  البته ما دوشنبه شب پیشنهاد جدیدی را مطرح کردیم و به آنها گفتیم که اگر پیشنهاد جدیدی از سوی یک باشگاه بزرگ مطرح شود شرایط چگونه خواهد بود و منتظر پاسخ هلندی‌ها هستیم.

مدیرعامل باشگاه داماش تصریح کرد: غیر از حسین ابراهیمی که از جمع ما جدا شده است حاجی زاده هم خواستار بازگشت به فوتبال تبریز شد که موافقت کردیم. تلاش ما بر این است که از بازیکنان امید و زیر 23 سال استفاده کنیم که 9 بازیکن را تست گرفتیم و 6 نفر از آنها مورد تایید واقع شده‌اند که به تدریج نام این بازیکنان را اعلام خواهیم کرد.

عابدینی با اشاره به قراردادهای این باشگاه خاطرنشان کرد: ما کف قرارداد را یکصد میلیون و سقف را 500 میلیون تعیین کرده‌ایم. بازیکنان ما از تیم‌های دیگر واقعا پیشنهادهای 700 میلیونی داشته‌اند ولی در داماش با 400 میلیون مانده‌اند. آبشک، نظیف کار، مهدوی، فراهانی، رودباریان، متوسل زاده و... همگی از تیم های دیگر پیشنهادهای خوبی داشته‌اند.

وی در خصوص قرادادهای میلیاردی که این روزها از سوی بازیکنان مطرح می‌شود، عنوان کرد: به نظرم این نرخ تورم است که قیمت‌ها را بالا برده است. یک روز قراردادها 100 میلیون تومان بود ولی قراردادهای 18 میلیارد تومانی برای تبلیغات و پخش تلویزیونی وجود نداشت. البته اگر درآمد فوتبال به سقف آن برسد دیگر این قراردادها به چشم نمی‌آید.

 

کد خبر 2079413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha