۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۹

اخبار تیم داماش گیلان؛

شاگردان ناظمی در تهران اردو می‌زند/ حضور دو پرسپولیسی در تمرینات داماش

شاگردان ناظمی در تهران اردو می‌زند/ حضور دو پرسپولیسی در تمرینات داماش

تیم فوتبال داماش گیلان که خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می‌‎کند، نخستین اردوی آماده‌سازی‌اش را به احتمال زیاد در تهران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات آماده‌سازی‌ تیم فوتبال داماش گیلان برای حضور در لیگ سیزدهم از روز شنبه بیست و پنجم خردادماه بصورت رسمی آغاز شده است که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است این تیم نخستین اردوی آماده‌سازی‌اش را در تهران برگزار کند.

البته زمان دقیق آغاز این اردو مشخص نیست ولی شاگردان ناظمی در این اردو دو دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند که یکی از آنها بازی با تیم تراکتورسازی تبریز خواهد بود. زمان این بازی انتهای هفته جاری یا ابتدای هفته آینده خواهد بود.

همچنین علی کولیوند سرمربی پیشین تیم‌های پایه تیم فوتبال داماش تهران که نتایج خوبی با این تیم در رقابتهای امید و جوانان تهران بدست آورده بود، با نظر افشین ناظمی به جمع کادر فنی تیم داماش گیلان اضافه شد.

از سوی دیگر روح الله سیف‌الهی و سعید قدمی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از توافق رسمی با مسئولان باشگاه داماش، در تمرینات گروهی این تیم گیلانی حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از این محمدرضا مهدوی، محمد مختاری، علیرضا نظیف‌کار، حسن رودباريان، محمد آبشک، مرتضي ابراهيمی، ميلاد فراهانی، مصطفی حاجتی، هادی سهرابی، محمد سياه، افشین چاوشی، ابوذر رحيمی، امين متوسل‌‎زاده، مسعود حسن‌زاده، هادی محمدی، رسول سروش‌نيا و سعيد حلافی قراردادشان را با تیم داماش تمدید کرده بودند.

کد خبر 2081545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha