۸ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۴۶

تا زمان اعزام به فیلیپین انجام می‌شود؛

برگزاری پنج مرحله اردوی داخلی و خارجی برای تیم ملی بسکتبال

برگزاری پنج مرحله اردوی داخلی و خارجی برای تیم ملی بسکتبال

تیم ملی بسکتبال که تمرینات خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی مردان آسیا آغاز کرده است تا زمان اعزام به محل برگزاری این رقابت‌ها، در مجموع سه مرحله اردوی داخلی و دو مرحله اردوی برون مرزی برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اردونشینان تیم ملی بسکتبال که از روز دوشنبه در محل اردوی این تیم حاضر شدند، از روز گذشته با حضور در مرکز سنجش و قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و انجام تست پزشکی و آمادگی جسمانی به طور رسمی تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر اعضای کادر فنی آغاز کردند.

تیم ملی بسکتبال باید برای شرکت در مسابقات قهرمانی مردان آسیا آماده شود. سازمان تیم‌های ملی بسکتبال به منظور آماده‌سازی هر چه بیشتر و بهتر این تیم، پنج مرحله اردوی تدارکاتی پیش‌بینی کرده که سه مرحله آن داخلی است و فعلا تهران برای برگزاری آن در نظر گرفته شده است.

دو مرحله اردوی برون مرزی تیم ملی بسکتبال نیز به ترتیب در ترکیه و چین تایپه برگزار می‌شود. همزمان با حضور ملی‌پوشان بسکتبال ایران در ترکیه، تیم‌هایی همچون تونس، الجزایر و مقدونیه که مسابقات کشورهای مدیترانه را در پیش دارند نیز در این کشور اردوی آماده‌سازی خواهند داشت. طبق هماهنگی‌های صورت گرفته تیم ملی بسکتبال می‌تواند در حین پیگیری تمریناتش در استانبول، برگزار کننده دیدارهای تدارکاتی مقابل این تیم‌ها باشد.

حضور تیم ملی بسکتبال در چین‌تایپه نیز همزمان با برگزاری رقابت‌های جام ویلیام جونز در این کشور انجام می‌شود. تیم ملی ایران همچون سال‌های پیش در این مسابقات شرکت خواهد داشت اما هنوز دیگر تیم‌های شرکت کننده در رقابت‌های جام ویلیام جونز مشخص نشده‌اند.

برنامه زمان بندی اردوهای پیش‌بینی شده سازمان تیم‌های ملی بسکتبال برای تیم ملی به شرح زیر است:

* 7 تا 17 خردادماه - اردوی داخلی در تهران
* 18 تا 28 خردادماه - اردوی برون مرزی در ترکیه
* اول تا 11 تیرماه - اردوی داخلی در تهران
* 12 تا 26 تیرماه - اردوی برون مرزی در چین‌‎تایپه
* 30 تیرماه تا 5 مردادماه - اردوی داخلی در تهران

- در زمان در نظر گرفته شده برای هر یک از اردوها، روزهای ورود و خروج یا اعزام و بازگشت نیز در نظر گرفته شده است. 

آخرین روز از آخرین اردوی داخلی تیم ملی بسکتبال همزمان با اعزام این تیم به محل برگزاری مسابقات قهرمانی مردان آسیاست.

مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا دهم تا نوزدهم مردادماه به میزبانی مانیل فیلیپین برگزار می‌شود. سه تیم برتر این مسابقات سهمیه شرکت در مسابقات جهانی را به دست می‌آوردند.

کد خبر 2065367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha