۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰

استانداردهاي لازم AFC در ورزشگاه نقش جهان بررسي شد

استانداردهاي لازم AFC در ورزشگاه نقش جهان بررسي شد

جلسه بررسی استانداردهای لازم AFC در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با حضور معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشي، مهندس عبدي در ادامه بازديدهاي منظم و هفتگي از ورزشگاه نقش جهان اصفهان، در محل پروژه حاضر شد. وي در خصوص وضعيت اين ورزشگاه گفت: "در حال حاضر حدود 300 نفر نيروي فني و اجرايي در پروژه مشغول به کار هستند و پيمانكار در قسمت‌هاي چمن مصنوعي اطراف زمين، پيست تارتان، فضاي سبز محوطه و سكوهاي طبقه دوم تماشاگران در حال فعاليت است. همچنين پاركينگ شماره يك نيز به زودي آماده خواهد شد."

در پايان اين بازديد دو جلسه‌ نيز با حضور مسئولان مربوطه در محل پروژه برگزار شد. يكي از اين جلسات به بررسی استانداردهاي مورد نظر AFC اختصاص داشت. معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در اين باره افزود: "جلسه‌ بررسي استانداردهاي لازم و مورد تاييد AFC در ورزشگاه‌هاي آسيا، به منظور لحاظ کردن آن در پروژه نقش جهان اصفهان را نيز با حضور نماينده باشگاه فولاد مباركه سپاهان برگزار كرديم. مقرر شد برای هماهنگي درجزييات ، مشاور پروژه پيگير اين موضوع باشد و جلسات بعدي با حضور نماينده باشگاه و مشاور پروژه نقش جهان برگزار شود."

در اين جلسات رحيمي رييس دفتر فني استانداري، جواهري مديركل ورزش و جوانان استان، عليپور مدير فني منطقه، شمس مدير پروژه و شيرواني نماينده شركت تجهیز در استان نيز حضور داشتند.

کد خبر 2065467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha