۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۴۱

ابن قاسم:

ابوالحسن جعفری به فولاد پیوست/ خداحافظی بازیکن لرستانی با سپاهان

ابوالحسن جعفری به فولاد پیوست/ خداحافظی بازیکن لرستانی با سپاهان

اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ابوالحسن جعفری بازیکن فصل گذشته سپاهان با قراردادی دو ساله به فولاد پیوست.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فولاد خوزستان قصد دارد بازی های لیگ برتر فصل آینده و جام باشگاه های آسیا را به صورت جدی دنبال کند به همین دلیل ما یکی از اولین باشگاه های کشور هستیم که وضع تیم فصل آینده خود را به خوبی دنبال کرده ایم.

وی افزود: اولین خرید این فصل فولاد خوزستان با جذب حسن جعفری بازیکن فصل گذشته سپاهان اصفهان رقم خورد و این بازیکن با قراردادی دو ساله به جمع قرمزپوشان اهواز پیوست.

ابن قاسم تصریح کرد: یکی از امتیازات خوب ابوالحسن جعفری سابقه حضور وی به همراه تیم سپاهان اصفهان در رقابت های آسیایی است که تجربه وی به خوبی می تواند به کمک فولاد بیاید.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین با اشاره به اینکه اغلب بازیکنان شاخص فصل قبل این تیم قرارداد خود را تمدید کرده اند، افزود: در مدت اخیر قرارداد بازیکنانی چون مهدی نوری، ارشاد یوسفی، امید خالدی، بختیار رحمانی، مهرداد جماعتی، دو بازیکن بزریلی فولاد و ایوب والی تمدید شده و مذاکره برای تمدید قرارداد سایر بازیکنان فولاد برای حضور پرقدرت در لیگ برتر و پلی آف جام باشگاه های آسیا ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن جعفری بازیکن اهل نورآباد استان لرستان سابقه بازی در سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی را در کنارنامه دارد. وی در  ۳۰ تیر ۱۳۶۹ در نورآباد ممسنی به دنیا آمده است.

قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۱-۹۰ به همراه تیم سپاهان اصفهان و نایب قهرمانی در جام حذفی ۹۰-۸۹ به همراه تیم ملوان بندر انزلی در کارنامه افتخارات این بازیکن دیده می شود.

کد خبر 2066883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha