۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۱۴

آصفری:

برای صدور پروانه استاندارد با سلامت و امنیت مردم بازی نکنیم

برای صدور پروانه استاندارد با سلامت و امنیت مردم بازی نکنیم

اراک - خبرگزاری مهر: دبیر کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اخذ پروانه علامت استاندارد آبروی تولید کننده است گفت: نباید برای صدور پروانه استاندارد با سلامت و امنیت مردم بازی کنیم.

محمد حسن آصفری در حاشیه مراسم اعطای پروانه کاربرد علامت استاندارد به شرکت لجور  در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هیچ ملتی به خود چنین اجازه ای نمی دهد که برای صدور پروانه استاندارد با سلامت و امنیت مردم بازی کرد و متوسل به موارد غیر قانونی مذکور شوند.

وی با تاکید بر اینکه اخذ پروانه علامت استاندارد سبب ذخیره سازی سرمایه در کشور می شود اظهارداشت: باید برای اخذ پروانه استاندارد از لابی گری ها، حزب بازی ،گروه بازی، طائفه بازی، پول، زور و تزویر جلوگیری کرد.

آصفری افزود: در هر نظام و جامعه ای استاندارد هم از لحاظ سلامت و هم از لحاظ امنیت حائز اهمیت می باشد به همین دلیل موضوع استاندارد موضوعی مهم و جدی است چرا که با سلامت و امنیت مردم همراه است و باید توجه ای ویژه به این مهم داشته باشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت:  استاندارد اگر تا کنون توانسته است در میان مردم و ملت جایگاهی داشته باشد به این خاطر است که خود را گرفتار لابی گری ها و حزب بازی های نکرده  است و بایستی این روال حفظ و با امنیت و سلامت مردم بازی نشود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر و تحول در یک کشور نباید در اصول اساسی استاندارد اثر گذار باشد و بتوانیم شاهد تولید محصولات با کیفیت ودارای پروانه استاندارد و همگام با نوآوری های جدید باشیم.

وی بیان داشت: استاندارد سازی به اندازه ای با اهمیت و اساسی می باشد که برای مستقل شدن استاندارد برای انجام وظایف به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی واگذار شده است چرا که لازمه سلامت وامنیت مردم در تولید محصولات استاندارد و با کیفیت می باشد.

آصفری افزود: هر چه کالاهای ما از استانداردهای لازم برخوردار باشد اشتغال زایی و استفاده از سرمایه های ایرانی را به همراه خواهد داشت.

وی بیان داشت: اخذ پروانه استاندارد باعث افتخار آفرینی جامعه و افزایش نقدینگی برای کشور می باشد.

وی لازمه استاندارد سازی را کار فرهنگی بیان داشت و افزود: برای توسعه استاندارد سازی به یک فرهنگ سازی کلی در این زمینه داریم وباید تمامی دستگاه های اجرایی برای تولید محصولات با کیفیت برای جامعه ای همراه با امنیت و سلامتی باشند.

کد خبر 2067093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha