۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۵۴

بحران پشت دروازه پرسپولیس؛

"علی کریمی" نشود همان شعار"علی دایی" تماشاگران/ خبری از مدیریت بحران نیست!

"علی کریمی" نشود همان شعار"علی دایی" تماشاگران/ خبری از مدیریت بحران نیست!

خبرگزاری مهر - گروه ورزشی: تیمی مثل سپاهان اگر در این سال‌ها موفق بوده بیش از هر چیز به یک مورد برمی‌گردد؛ آرامشی که بر مدیریت باشگاه حاکم بوده و از زیر سایه این آرامش، موفقیت‌های بزرگی نصیب این باشگاه اصفهانی شده است که آخری آن قهرمانی در جام حذفی و مقام سومی لیگ برتر بوده است. این موضوع به هیچ وجه در مورد پرسپولیس صدق نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پرسپولیس با انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی فصل جدید وارد فاز جدیدی شده است. دایی دو سال قبل و زمانی که از پرسپولیس جدا شد، سکوهای این تیم رنگ آرامش به خود ندید. تماشاگران در نخستین بازی و در اعتراض به انتخاب حمید استیلی نام دایی را صدا می‌زدند که این موضوع در نهایت به برکناری استیلی و یک فصل توام با ناکامی همراه شد.

با ورود علی دایی به پرسپولیس و از آن سو خروج علی کریمی از این تیم، به نظر می‌رسید که فصل جدید برای سرخپوشان پایتخت آبستن حاشیه باشد اما گفته‌های روز گذشته رویانیان مبنی بر اینکه کریمی "ام المصائب" پرسپولیس بوده و البته متعاقبا تکذیب هم شد، پرسپولیس را وارد مرحله جدیدی کرده است.

از همین حالا می‌توان پیش بینی کرد که طرفداران علی کریمی که کم‌شمار هم نیستند به طرفداری از این بازیکن بر روی سکوها نام وی را صدا بزنند که این موضوع در نهایت به باشگاه لطمه می‌زند. در واقع بهتر می‌بود که از همین حالا مقابل این حاشیه سازی‌ها گرفته می‌شد.

در حالی که کریمی طی یک حرکت حرفه‌ای برای پرسپولیس و دایی آرزوی موفقیت کرده بود، چنین اظهار نظری می‌تواند تیم پرطرفدار را به حاشیه براند. یکی از عوامل موفقیت "حبیب کاشانی" در پرسپولیس به نحوه مدیریت این مدیرعامل بازمی‌گشت و در موارد بسیاری مقابل حاشیه‌ها ایستاد و تیمی پرهیاهوی پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کرد.

اما به نظر نمی‌رسد مدیریت حال حاضر پرسپولیس بتواند بر بحران‌هایی که آینده این تیم را تهدید می‌کند غلبه کند. متاسفانه باشگاهی که چنین پتانسیلی دارد چندین و چند سال است که اسیر بحران‌های بی اساس است.

مدیریت باشگاه استقلال در فصل گذشته نشان داد که تجربه خوبی در مهار بحران دارد. این تیم با به کار گیری فرهاد مجیدی، هم آرامش را به سکوها بازگرداند و هم از پتانسیل این بازیکن باتجربه بهترین بهره را برد.

فوتبال ایران به قدرت پرسپولیس نیاز دارد چرا که پشت این تیم، خیل عظیم هواداران حضور دارند. با این حال با تنش روز گذشته به نظر نمی‌رسد بحران در فصل جدید ، این تیم را آسوده بگذارد.

کد خبر 2067192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha