۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲

غلامرضا رضایی:

قطر برای پیروزی هر کاری می‌کند/ بازیکنان ایران با انگیزه هستند

قطر برای پیروزی هر کاری می‌کند/ بازیکنان ایران با انگیزه هستند

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: قطری‌ها همه کار می‌کنند تا مقابل ما پیروز بشوند ولی مهمترین مسئله شرایط بازیکنان ایران و انگیزه زیادی است که نسبت به قطر داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا رضایی درباره شرایط حاکم بر اردوی تیم ملی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: خوشبختانه از زمان حضورمان در امارات تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم. بازیکنان با انگیزه بالا و جدیت تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. همه ما منتظر روز بازی با قطر هستیم. اگر در چند روز آینده اتفاق خاصی نیافتد و بازیکنان همه در سلامت باشند قطعا بازی خوبی خواهد بود.

وی در خصوص بازی با قطر تاکید کرد: بازی با قطر دیدار سختی است، چون قطری‌ها شرایط ما را دارند و همه کار می‌کنند تا پیروز بشوند ولی مهمترین مسئله شرایط بازیکنان ماست که انگیزه بسیار بالاتری از آنها داریم.

مهاجم تیم ملی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو کرده است، درباره نوع بازی سرعتی ایران در مقابل بازی کند قطری‌ها گفت: من مطمئن هستم همه بازیکنان با انگیزه هستند. هرکدام از ما مقابل قطر در زمین مسابقه باشد باید به تیم کمک کند. من هم آماده هستم تا از يک تا نود دقیقه برای تیم ملی بازی کنم و تمام توانم را بگذارم.

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای برگزاری ادامه رقابتهای مقدماتی جام جهانی برزیل آماده می کند، روز 14 خردادماه در یکی از دیدارهای حساس و سرنوشت ساز این مرحله در دوحه به مصاف قطر خواهد رفت.

کد خبر 2067316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha