۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۰۸

سرمربی تیم فوتبال قطر:

بازی مقابل ایران بازی مرگ و زندگی است/ خط دفاع هر دو تیم خوب است

بازی مقابل ایران بازی مرگ و زندگی است/ خط دفاع هر دو تیم خوب است

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر از بازی مقابل ایران در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به عنوان بازی مرگ و زندگی یاد کرد و گفت: ما می‌دانیم که ایران تیم خوبی دارد اما خط دفاعی قطر شرایط مطلوبی دارد و می‌توانیم پوشش خوبی به بازیکنان ایران بدهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال قطر سه شنبه شب در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در ورزشگاه "جاسم بن حمد" میزبان ایران خواهد بود. این دیدار در شرایطی برگزار می شود که هر دو تیم 7 امتیازی هستند و تیم برنده می تواند امید زیادی به حضور در پلی آف یا حتی صعود مستقیم به جام جهانی داشته باشد.

"فهد ثانی" در خصوص این دیدار به سایت فدراسیون فوتبال قطر گفت: این بازی برای قطر دیدار مرگ و زندگی است. ما می‌دانیم که ایران با نتیجه 3 بر یک در دیداری دوستانه مقابل عمان شکست خورد اما آنها از بازیکنان اصلی‌شان در این دیدار استفاده نکردند.

سرمربی قطر افزود: ما بازی‌های آنها در رقابتهای مقدماتی جام جهانی را برررسی کرده‌ایم. ایرانی‌ها در خط دفاعی خوب هستند و ما هم همینطور. دفاع تیم ما می‌تواند عملکرد پوششی خوبی در بازی مقابل ایران داشته باشد.

دیدار تیم های ملی فوتبال قطر و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل ساعت 20:45 روز سه شنبه به میزبانی دوحه برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران پس از این بازی روز 21 خردادماه در تهران میزبان لبنان خواهد بود و روز 28 خرداد در آخرین دیدار مرحله مقدماتی خود به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.

کد خبر 2068926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha