۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۷

آندرانیک تیموریان مطرح کرد؛

سبک بازی قطری‌ها تغییر کرده است/ برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم

سبک بازی قطری‌ها تغییر کرده است/ برای 3 امتیاز به میدان می‌رویم

بازیکن میانی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه تیم ملی در این چند سال اخیر مقابل قطر نباخته است، گفت: برای کسب 3 امتیاز مقابل این تیم به میدان خواهیم رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان با اشاره به اردوی تیم ملی فوتبال در دبی ضمن بیان مطلب فوق گفت: تمرینات خوب و پرفشاری را زیر نظر کارلوس کی‌روش و همکارانش پشت سر گذاشتیم. امیدوارم با تمرینات گذشته و پیش رو، یک بازی خوب و قابل قبول را در استادیوم السد مقابل تیم ملی قطر انجام بدهیم.

وی درباره بازی با قطر عنوان کرد: از زمانی که مربی این تیم تغییر کرده، سبک بازی آنها نیز دستخوش تغییر شده و اکثر بازیکنانی که پاسپورت خارجی داشتند را عوض کرده‌اند و بازیکنان قطری را به تیم ملی این کشور دعوت کرده‌اند. قطر تیم خوبی است و می تواند برای ایران مشکل ساز شود.

هافبک تیم ملی فوتبال که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، افزود: البته تیم ملی ایران نیز بسیار خوب است و نقطه قوت‌مان این است که تیم ملی ایران در چند سال گذشته در قطر به اين تیم نباخته است و ما برای سه امتیاز بازی به این کشور می‌رویم و امیدوارم با تلاش بازیکنان اين تیم و مردمی که چشم انتظار ما هستند و حمایتی که کادر فنی، رسانه‌ها و فدراسیون فوتبال تا این لحظه داشته و خواهند داشت، نتیجه قابل قبولی از این دیدار بگیریم. 

تیموریان در پاسخ به این سوال که با چند بازیکن تیم ملی قطر هم بازی بوده؟، گفت: هيچکدام. اما همه آنها در 4 تیم اول قطر بازی می‌کنند و بارها مقابل آنها به میدان رفته‌ام. یک بازیکن آنها لژیونر است که قاسم برهان دروازه‌بان این تیم بوده و نفر دوم سباستین، مهاجم آنها است که درحال حاضر دو کارته بوده و نمی‌تواند بازی کند.

کد خبر 2067277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha