۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۱

در گفتگو با مهر عنوان شد:

تساوی با قطر دردی را دوا نمی‌‌‌کند/ کی‌روش باید بازی را شش بخش کند

تساوی با قطر دردی را دوا نمی‌‌‌کند/ کی‌روش باید بازی را شش بخش کند

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر این که تیم کشورمان در دیدار مقابل قطر نیاز مبرمی به پیروزی دارد، گفت که تیم ملی باید در دوحه برنده شود چرا که تساوی دردی را از ما دوا نمی‌کند. این کارشناس فوتبال همچنین اعتقاد دارد کارلوس کی‌روش برای اینکه بتواند در این دیدار نتیجه لازم را کسب کند باید بازی را به شش بخش تقسیم کند و برای هر بخش برنامه ویژه‌ای داشته باشد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو به خبرنگار مهر، در خصوص دیدار سه‌شنبه شب تیم ملی مقابل قطر اظهار داشت: در این بازی نکته مهم این است که بازیکنان تمرکز خود را حفظ کنند. به خصوص این که در یک سوم دفاعی خودمان به آنها خطای بی مورد ندهیم و راه ارسال‌های جناحین را ببندیم چرا که این اواخر همه تیم‌ها در بازی با ایران روی ارسال ها تمرکز کرده اند.

وی افزود: تیم ملی برای صعود به جام جهانی نیازمند 7 امتیاز است که باید تیم‌های قطر و لبنان را ببریم و در زمین کره‌جنوبی هم یک امتیاز کسب کنیم. بنابراین تحت هر شرایطی باید در بازی سه‌شنبه شب برابر قطر برنده شود. تا با امیدواری بیشتری به کار خود ادامه بدهد.

این کارشناس ادامه داد: تساوی در زمین قطر دردی را دوا نمی‌کند و مشکلات را دو چندان خواهد کرد. ما نباید به پلی‌آف فکر کنیم چرا که در صورت رسیدن به مرحله پلی‌آف، صد در صد برابر نماینده آمریکای جنوبی بازنده خواهیم بود بنابراین باید در این بازی برنده شویم.

ذوالفقارنسب نقش کادر فنی را در این دیدار بسیار مهم برشمرد و عنوان کرد: به نظرم کادر فنی باید این مسابقه را به 6 بخش تقسیم کند و برای هر 15 دقیقه یک استراتژی داشته باشد. در واقع با برنامه‌ریزی که برای مقاطع مختلف این دیدار انجام داده به مصاف حریف برود.

دیدار تیم های ملی فوتبال قطر و ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل ساعت 20:45 روز سه شنبه به میزبانی دوحه برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران پس از این بازی روز 21 خردادماه در تهران میزبان لبنان خواهد بود و روز 28 خرداد در آخرین دیدار مرحله مقدماتی خود به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.

 

کد خبر 2069037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha