۱۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۱۴

سرمربی تیم ملی قطر:

با برد ایران، آماده خلق حماسه می‌شویم/ به این بازی خوش‌بینم

با برد ایران، آماده خلق حماسه می‌شویم/ به این بازی خوش‌بینم

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر با بیان اینکه هر چند تیم ایران در رنکنیگ فیفا بالاتر است ولی قطر در جریان بازی نشان خواهد داد که آمادگی بالایی دارد، گفت: امیدوارم با برد در این بازی آماده خلق یک حماسه باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فهد آل‌ثانی، در نشست خبری دیدار ایران و قطر که بعد از ظهر امروز در اتاق کنفرانس ورزشگاه السد قطر برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که در صورت برنده شدن به صعود به جام جهانی امیدوار خواهند شد.

وی افزود: این دیدار برای هر دو تیم دشوار خواهد بود. البته برای ایرانی‌ها این مسابقه سخت‌تر است چرا که آنها نمی‌خواهند کار خود را پیچیده‌تر کنند. هر تیمی که از نظر جسمی و روحی شرایط بهتری داشته باشد، کار راحت‌تری خواهد داشت. خوشبختانه ما با آمادگی کامل به مصاف حریف خواهیم رفت.

این مربی یادآور شد: حضور در لیگ داخلی و نیز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باعث شده، بازیکنانم در بهترین وضعیت ممکن قرار داشته باشند. ما در دیدارهای تدارکاتی مقابل لتونی و آذرباییجان آمادگی فنی خودمان را نشان دادیم. هر چند تیم ایران در رنکنیگ فیفا بالاتر است ولی قطر در جریان بازی نشان خواهد داد که آمادگی بالایی دارد. امیدوارم با برد در این بازی آماده خلق یک حماسه باشیم.

آل‌ثانی با اشاره به امیدواری‌هایش برای این بازی گفتد: کاملا به دیدار با ایران خوش‌بین هستم. در فوتبال شانس عامل مهمی است و ایرانی‌ها نیز آگاه هستند که در دیدار قبلی دو تیم در این زمینه مشکلاتی وجود داشت. ما بدون توجه به شانس با قاطعیت در این مسابقه حاضر خواهیم شد.

 

کد خبر 2069436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha