۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰:۳۱

کفاشیان پس از پیروزی بر قطر:

هنوز فشار از روی دوش ما برداشته نشده/ باید دو بازی دیگر را ببریم

هنوز فشار از روی دوش ما برداشته نشده/ باید دو بازی دیگر را ببریم

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه هنوز فشار و استرس از روی دوشش برداشته نشده است گفت: باید با روالی که برابر قطر بازی کردیم در دو دیدار آینده هم به میدان برویم و پیروز شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان پس از پیروزی تیم ملی ایران برابر قطر در جمع خبرنگاران گفت: ملی پوشان ایران بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. برای این بازی استرس زیادی داشتیم چرا که اگر قطر را نمی‌بردیم در آینده خیلی اذیت شده و برایمان مشکل درست می‌شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بازیکنان ایران مرد روزهای سخت هستند از پیروزی برابر قطر ابراز خوشحالی کرد و گفت: هنوز فشاری از روی دوش ما برداشته نشده و باید تا پایان خردادماه دو دیدار حساس دیگر را با پیروزی پشت سربگذاریم.

وی افزود: احساسم این است که اگر بتوانیم کار را به همین منوال ادامه دهیم می توانیم در دو دیدار آینده هم به پیروزی برسیم و به جام جهانی راه پیدا کنیم. کار سختی است اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که به این مهم دست پیدا کنیم.

علی کفاشیان در پایان گفت: خودمان برای بازیکنان تیم ملی پاداشی را در نظر گرفته ایم و وزارت ورزش هم قول داده که به بازیکنان تیم ملی پاداش بدهد.

کد خبر 2069864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha