۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۴۰

حسین فرکی در گفتگو با مهر:

پرونده علی کریمی هنوز باز است/ قیمت بازیکنان روی لجبازی مدیران بالا رفت

پرونده علی کریمی هنوز باز است/ قیمت بازیکنان روی لجبازی مدیران بالا رفت

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه بحث حضور علی کریمی در این باشگاه هنوز منتفی نشده و پرونده جذب این بازیکن همچنان باز است، گفت: از اتفاقاتی که در فوتبال ما رخ داده، دلگیرم و با این اتفاقات قطعا به بیراهه خواهیم رفت.

حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان و آغاز اردوی آماده سازی این تیم اظهار داشت: اولین جلسه تمرین ما برای فصل بعد، روز پنجشنبه هفته گذشته شروع شد که بیشتر جلسه آشنایی بود. ما روز جمعه به سمت بروجرد آمدیم و تا 10 روز در این شهر اردوی آماده سازی خواهیم داشت. پس از بروجرد هم اردویی در سرعین و تهران برگزار می‌کنیم تا فصل آینده را با آمادگی کامل شروع کنیم.

چند بازیکن جدید به ما اضافه می‌شوند
وی درباره عملکرد فولاد در بازار نقل و انتقالات تاکید کرد: از ابتدا نظرمان این بود که چهار، پنج بازیکن را از لیست خارج کنیم و چند بازیکن جدید به خدمت بگیریم. در حال حاضر فقط حسن جعفری را به خدمت گرفته‌ایم و تا چند روز آینده بازیکنان دیگر هم به ما اضافه خواهند شد.

پادوانی به قطر رفت
سرمربی فولاد ادامه داد: خوشبختانه نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی نداشته‌ایم. هدف ما این بود که بازیکنان اصلی را حفظ کنیم که این اتفاق هم رخ داد. در صدد این هستیم تا سه بازیکن خارجی هم برای فصل بعد داشته باشیم. البته پادوانی مدافع برزیلی که فصل قبل در فولاد بازی می‌کرد، از جمع ما جدا شد و به قطر رفت.

پرونده جذب کریمی هنوز باز است
فرکی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با تاکید بر اینکه از استقلال و پرسپولیس بازیکنی برای فصل آینده مدنظر ندارد، در خصوص علی کریمی هم تصریح کرد: پرونده جذب علی کریمی در باشگاه فولاد هنوز باز بوده و حضور این بازیکن از نظر ما منتفی نشده است. کریمی اگر تمایل داشته باشد می‌تواند به فولاد بیاید.

کریمی خواست بیشتر فکر کند
وی با اشاره به گفت و گویش با کریمی برای حضور در فولاد، خاطرنشان کرد: از آنجا که علی دوست و شاگرد خودم بوده است، شخصا با او صحبت کردم و از این بازیکن خواستم در صورت تمایل به فولاد بیاید. کریمی می‌تواند دو، سه سال دیگر هم بازی کند. خودش از من اجازه خواست بیشتر فکر کند. با توجه به اینکه کریمی از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داد، تصمیم نهایی بر عهده خودش خواهد بود.

درباره افشین وقتی صحبت می‌کنم که تصمیمش را گرفته باشد
سرمربی فولاد در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم تمدید قرارداد آرش افشین و پیشنهاد مالی بالای این بازیکن به باشگاه فولاد، اظهار داشت: ان شاءالله که جوانی این بازیکن تجربه‌ای نباشد که به ضررش تمام شود. به عنوان یک مربی و بزرگتر سعی کردم آرش موجودیت و توانایی خودش را در فولاد نشان بدهد. الان هم راجع به این بازیکن بیشتر صحبت نمی‌کنم و دوست دارم خودش بهترین تصمیم را بگیرد. در مورد افشین وقتی صحبت می‌کنم که تصمیم نهایی‌اش را گرفته باشد.

از اتفاقات فوتبال دلگیرم
فرکی در ادامه با انتقاد از آنچه در فوتبال ایران در جریان است، پرداخت و گفت: از اتفاقاتی که هفته قبل و فصل گذشته رخ داد دلگیرم. چوب این اتفاقات را باشگاه‌هایی مثل فولاد خوزستان و نفت می‌خورند. اینکه بازیکنان خواهان دریافت مبالغی هستند که از عهده بعضی باشگاه‌ها خارج است. فوتبال ما با این وضعیت به بیراهه می‌رود چون بعضی از بازیکنان قیمت‌هایی پیدا کرده‌اند که عجیب و غریب است.

90 درصد به خواسته‌هایمان رسیده‌ایم
وی درباره اینکه با این وضعیت در نقل و انتقالات چند درصد به اهدافش رسیده است، افزود: ما دنبال اصولی هستیم که از این اصول هم خارج نخواهیم شد. در باشگاهی که ما فعالیت داریم همه چیز سر جای خودش است. با این حال ما تا اینجای کار به 90 درصد خواسته‌هایمان رسیده‌ایم و 10 درصد مابقی هم تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

قیمت‌ بازیکان روی لجبازی مدیران بالا رفت
سرمربی فولاد با اشاره به برداشتن سقف قرارداد بازیکنان یادآور شد: بالا رفتن قیمت بازیکنان را باید مدیرانی پاسخگو باشند که باعث این کار بودند و حالا هم پشیمان هستند. آنها روی لج و لجبازی قیمت بازیکنان را بالا بردند و حالا هم خودشان گرفتار این مسئله شده‌اند.

تیم ملی باید بهتر از این باشد
فرکی در ادامه صحبت‌هایش درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر هم تصریح کرد: من به نتیجه گیری تیم ملی در این مسابقه خوشبین بودم و خوشحالم که پیش بینی‌ام درست از آب در آمد. با این حال مسابقه با کیفیتی را ندیدیم. من قطر را یک تیم معمولی دیدم و قابل پیش بینی بود که تیم ما بهتر خواهد بود. به نظرم تیم ملی باید خودش را بالاتر و بهتر از این نشان بدهد.

نباید از لبنان غافل شویم
مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران افزود: حالا که شانس صعود به جام جهانی برای ایران از 30 به 50 درصد رسیده است، جای خوشحالی است ولی بازی با لبنان برای ما اهمیت زیادی دارد و نباید از آن غافل شویم.

به صعود مستقیم تیم ملی خوشبین نیستم
وی در پایان در خصوص اینکه آیا به صعود مستقیم تیم ملی به جام جهانی خوشبین است یا خیر، گفت: حقیقتش این است که به این موضوع خوشبین نیستم ولی خوشحال می‌شوم این اتفاق بیافتد.

کد خبر 2070965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha