۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۷

ظهر امروز/

خبرنگاران از ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کردند/ تلاش برای اتمام پروژه تا پایان دولت دهم

خبرنگاران از ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کردند/ تلاش برای اتمام پروژه تا پایان دولت دهم

اصفهان – خبرگزاری مهر: خبرنگاران رسانه‌های گروهی ظهر امروز با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان از روند ساخت این ورزشگاه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، خبرنگاران رسانه‌های گروهی ظهر امروز با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان از روند ساخت این ورزشگاه بازدید کردند.

در این بازدید که به مدت 3 ساعت به طول انجامید، خبرنگاران در ابتدا از روند ساخت استادیوم فوتبال ورزشگاه نقش‌جهان بازدید کرده و با مشکلات و پیشرفت‌های پروژه آشنا شدند و پس از آن در کنفرانس خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان شرکت کردند.

همزمان با حضور خبرنگاران در ورزشگاه نقش‌جهان، نزدیک به سیصد کارگر در این ورزشگاه حضور پیدا کرده بودند و مشغول ساخت ورزشگاه بودند؛ فعالیت کارگران در ورزشگاه به نسبت بازدید قبلی خبرنگاران به میزان قابل توجهی افزایش یافته بود.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان اصفهان هم به صورت سرزده به ورزشگاه نقش‌جهان آمده و از روند ساخت آن بازدید کرد. ساکت در حاشیه این برنامه به سئوالات خبرنگاران رسانه‌های گروهی در مورد ساخت ورزشگاه پاسخ داد.

با توجه به حضور خبرنگاران تعداد کارگران مشغول به کار در این ورزشگاه به میزان قابل توجهی افزایش یافته است چنانچه نزدیک به 300 کارگرد در این ورزشگاه حضور دارند.

تمرکز عمده آنها بر روی تکمیل سازه‌های غربی ورزشگاه است و نزدیک به سه جرثقیل سنگین نیز در ورزشگاه مستقر شده‌اند.

استقبال خبرنگاران استان اصفهان و حضور تعدادی از خبرنگاران تهرانی نیز در این بازدید جالب توجه بود.

هم اکنون چمن این ورزشگاه سبز شده و آماده برگزاری مسابقه است اما بخشی از صندلی‌ها در جایگاه قرار داده نشده‌است. بخش دیگری نیز که در جایگاه است هنوز تکمیل نشده است.

قسمت vip نیز پیشرفت نزدیک به 85 درصدی داشته و طی روزهای آینده سقف کاذب آن نصب خواهد شد.

طبق قول مسئولان استان اصفهان قرار است ورزشگاه نقش‌جهان تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد و هنوز مشخص نیست که این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

کد خبر 2071120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha