۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۰۰

سالک در گفتگو با مهر:

نمایندگان اصفهان برای نارضایتی از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان حق دارند

نمایندگان اصفهان برای نارضایتی از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان حق دارند

اصفهان – خبرگزاری مهر: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان اصفهان در مجلس برای نارضایتی از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان حق دارند.

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط بودجه‌ای ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: ما طی ماه‌های گذشته پیگیری‌های لازم را در زمینه اختصاص بودجه‌های لازم برای ساخت ورزشگاه نقش‌جهان انجام می‌دهیم و امیدواریم بودجه‌های لازم برای ساخت آن اختصاص پیدا کند.

وی افزود: هم‌اکنون شاهد فعال شدن پروژه هستیم. استاندار اصفهان چند ماه پیش 3 میلیارد تومان به پروژه اختصاص داده و 15 میلیارد تومان نیز از سوی دولت به ساخت ورزشگاه نقش‌جهان کمک شده که مجموعا اینها روند کار را بهبود داده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در حال حاضر حضور کارگران در ورزشگاه نقش‌جهان افزایش یافته و روند ساخت آن بهتر شده که باید از این نیز بهتر شود.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون انتقادات و نگرانی‌های برخی نمایندگان از روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان تصریح کرد: نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی حق داشته‌اند که نسبت به روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان خوشبین نباشند اما شرایط فعلی از پایان سال 91 تا کنون و با حضور وزیر ورزش در این ورزشگاه، بهتر شده است.

سالک اضافه کرد: اگرچه این ورزشگاه برای بیست خرداد آماده نشده اما امیدواریم در آینده‌ای نزدیک ساخته شود و ما به روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان در آینده‌ای نزدیک خوشبین هستیم و چون مسئولان در تلاشند که در آینده‌ای نزدیک ساخته شود.

 

کد خبر 2073476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha