۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۹:۴۰

"ملک سلیمان 2" همچنان در مرحله نگارش فیلمنامه

"ملک سلیمان 2" همچنان در مرحله نگارش فیلمنامه

پروژه سینمایی "ملک سلیمان 2"همچنان در مرحله نگارش قرار دارد و جزئیات ساخت آن پس از نهایی شدن فیلمنامه اعلام خواهد شد.

محمدصادق آذین تهیه‌کننده پروژه سینمایی "ملک سلیمان 2" در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که هنوز زمان آغاز فیلمبرداری این فیلم مشخص نیست، گفت: فیلمنامه این فیلم سینمایی همچنان در مرحله نگارش است و هنوز تصمیم نگرفته‌ایم که قسمت دوم ملک سلیمان تا کدام مقطع از زندگی حضرت سلیمان را به تصویر بکشد.

وی در پایان توضیح داد: با توجه به اینکه پیش‌تولید و ساخت این پروژه زمان‌بر خواهد بود باید تمامی مسائل از جمله هزینه تولید فیلم و بازیگران آن مورد توجه قرار گیرد.

پیش از این در اخبار رسانه‌ها اعلام شده بود که قسمت دوم این فیلم نیمه دوم سال جاری جلوی دوربین می‌رود.

قسمت اول فیلم سینمایی "ملک سلیمان" به کارگردانی شهریار بحرانی در سال 1389 در سینماها اکران شد. این فیلم داستان زندگی حضرت سلیمان(ع) را به تصویر می‌کشد. در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: خداوند به وسیله نشانه هایی به حضرت سلیمان (ع) نشان می دهد که باید از شرایط سختی برای رسیدن به یک جامعه آرمانی عبور کند. اما سلیمان برای بدست آوردن چنین حکومتی باید جهان اجنه و شیاطین را تحت سلطه خود در آورد. در این بین فتنه هایی در سه شهر اورشلیم، اریحا و زبولون به وجود می آید.

امین زندگانی، محمود پاک نیت، الهام حمیدی، مهدی فقیه، حسین محجوب و زهرا سعیدی از جمله بازیگران اولین قسمت از پروژه "ملک سلیمان" هستند.

بودجه ساخت این فیلم سینمایی بیش از 6 میلیارد تومان بوده و بیش از 3 میلیارد تومان فروش داشت.

کد خبر 2071491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha