۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶

اشتغالزایی 370 نفر با بهره برداری از دو واحد تولیدی در دلیجان

اشتغالزایی 370 نفر با بهره برداری از دو واحد تولیدی در دلیجان

اراک - خبرگزاری مهر: از دو واحد تولیدی با اشتغالزایی 370 نفری با حضور احمدی نژاد رئیس جمهوری کشورمان و جمعی از مسئولین استانی صبح امروز یکشنبه در شهرستان دلیجان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شركت نساجی 'ساویس' دلیجان، تولید كننده انواع الیاف پلی استراستیپل  که با حضور  محمود احمدی نژاد ، هیات همراه و استاندار مركزی به بهره برداری رسیدبا 450 میلیارد ریال سرمایه گذاری ثابت احداث شده است.

با راه اندازی این واحد تولیدی که با سرمایه گذاری چهار میلیون یورو تجهیز شده است ظرفیت تولید ۵۰ هزار تن الیاف را در سال دارد.

گفتنی است با راه اندازی این واحد  تولیدی که در زمینی به وسعت ۴۷ هزار مترمربع و ۲۲ هزار مترمربع فضای كارگاهی و صنعتی ساخته شده   150 فرصت شغلی ایجاد اشتغال شده است.

محصولات تولیدی این شركت در كارخانه های ریسندگی نخ از پنبه و الیاف مصنوعی و تولید نخ های پلی استر پنبه و پلی استر ویسكوز كاربرد دارد.
 
شركت ره آورد 'ساینای' دلیجان تولید کننده ورق بی بافت از الیاف شیشه (تیشو) دومین واحد تولیدی بود  که با حضور رئیس جمهور و هیات همراه به بهره برداری رسید.

 این واحد تولیدی که در زمینی به وسعت 18 هزار و 646 متر مربع وسعت و زیربنای 6 هزا رو 800 متر مربع احداث شده ظرفیت تولید سالانه شش هزار و ۵۰۰ تن (۱۳۰ میلیون مترمربع) محصول را در سال دارد.

گفتنی است برای احداث این واحد تولیدی ۱۰ میلیون یورو برای تهیه ماشین آلات صنعتی، یكصد میلیارد ریال برای تامین تجهیزات از منابع داخلی و ۶۰ میلیارد ریال برای ایجاد بناها و تاسیسات آن سرمایه گذاری شده و با بهره برداری از ان  220 فرصت شغلی جدید در استان مركزی ایجاد گردیده است.

کد خبر 2071879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha