۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۱۵:۳۰

اعلام برنامه‌های مردان دایی؛

حضور عابدزاده در تمرین پرسپولیس/ سرخپوشان 18 نفر شدند!

حضور عابدزاده در تمرین پرسپولیس/ سرخپوشان 18 نفر شدند!

شاگردان علی دایی پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را از صبح امروز یکشنبه با حضور 18 بازیکن در اردبیل از سر گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در تمرین صبح امروز یکشنبه که هادی نوروزی، علیرضا نورمحمدی، محسن بنگر، حمیدرضا علی‌عسگری، رضا حقیقی، یونس شاکری، حسین کنعانی، مهرداد کفشگری، محمد عباس‌زاده، میثم حسینی، رضا محمدی، میلاد غریبی، جعفر برزگر، فرشاد قاسمی، امیر عابدزاده، علی آستانی، علی رضایی و امیرارسلان مطهری حضور داشتند، کار با وزنه در دستور کار بود.

اضافه شدن امیر عابدزاده به تمرینات و حضور علیرضا نورمحمدی و حمیدرضا علی عسگری که به دلیل مصدومیت در تمرینات میدانی حضور ندارند، از نکات جالب توجه این تمرین بود که زیر نظر علی دایی و دستیاران وی انجام شد.

از سوی دیگر تیم فوتبال پرسپولیس دومین بازی تدارکاتی خود در جریان اردوی اردبیل را بعدازظهر امروز یکشنبه برابر تیم منتخب دانشگاه‌های آزاد اردبیل برگزار می‌کند، دیداری که ساعت 17:30 در زمین تختی شهر اردبیل برگزار می‌شود.

سرخپوشان فردا دوشنبه هم دو جلسه تمرین خواهند داشت. تمرین نوبت صبح که بیشتر به برنامه‌های هوازی اختصاص پیدا می‌کند، از ساعت 11 در زمین شهر نیر انجام می‌شود و تمرین بعدازظهر در زمین تختی که از ساعت 17 آغاز می‌شود به مرور برنامه‌های تاکتیکی اختصاص دارد.

شاگردان علی دایی قرار است آخرین تمرین خود را صبح روز سه‌شنبه در نیر انجام بدهند و بعدازظهر به تهران باز می‌گردند. سرخپوشان قرار است روز چهارشنبه استراحت داشته و تمرینات خود را از روز پنجشنبه در تهران از سر بگیرند.


 

کد خبر 2072277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha