۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۶:۵۹

طی صدور بیانیه ای اعلام شد؛

تحریم ها تاثیری بر اراده ملت ایران در برگزاری انتخابات ندارد

تحریم ها تاثیری بر اراده ملت ایران در برگزاری انتخابات ندارد

زاهدان - خبرگزاری مهر: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان با انتشار بیانیه ای از شرکت در انتخابات به عنوان یک تکلیف یاد کرد و یادآور شد : حضور پر شور و حداکثری مردم استان و همچنین ملت ایران در انتخابات 24 خرداد به جهانیان نشان خواهد داد که تحریم ها اثری بر حضور مردم در صحنه انتخابات ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، در بخشی از این بیانیه آمده است: تحریم ها نه تنها تاثیری بر اراده ملت نداشته است بلکه عزم آنها را برای صیانت از استقلال و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران و امام راحل(ره) در برابر بیگانگان استوار تر ساخته است.

در این بیانیه با اشاره به اینکه حضور پر شور شهروندان پای صندوق های رای نقطه عطفی در اداره کشور در راستای توسعه اقتصادی و مدیریت شهری است آمده است: در موقعیت حساس کنونی که دنیا به نظاره آن نشسته است با انجام تکلیف دینی و شرعی مبنی بر حضور در انتخابات همراه و همگام با ملت ایران در مقابل دسیسه های دشمنان پیروز این عرصه خواهیم بود.

این بیانیه می افزاید: مردم فهیم و انقلابی و موقعیت شناس استان نشان داده اند که وجود برخی ضعف ها و نابسامانی ها ی اقتصادی در کشور و یا مشکلات معیشتی و هر گونه تحریم از جانب زورگویان نمی تواند در عزم مستحکم و اراده آنها خللی وارد نماید و لذا 24 خرداد ماه با خلق حماسه سیاسی امید های دشمنان نظام را به یاس و ناامیدی تبدیل خواهند کرد.   

کد خبر 2075434

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha