۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۵

سرمربی تکواندوی ناشنوایان ایران:

برای المپیک 70 درصد آماده‌ایم/ کره‌جنوبی و چین تایپه حریفان اصلی ما هستند

برای المپیک 70 درصد آماده‌ایم/ کره‌جنوبی و چین تایپه حریفان اصلی ما هستند

سرمربی تیم ملی تکواندوی ناشنوایان ایران با بیان اینکه تقریبا این تیم برای المپیک بسته شده است، گفت: کره جنوبی، چین تایپه و ترکیه حریفان اصلی ما در مسابقات المپیک ناشنوایان خواهند بود.

رحیم صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت تکواندوکاران ناشنوای ایران برای حضور در مسابقات المپیک ناشنویان جهان اظهار داشت: ما در مرحله ششم اردوی آماده سازی هستیم. تیم تقریبا برای المپیک بسته شده است ولی از ذخیره‌ها هم خواستیم تا روز آخر اردو در کنار ملی پوشان اصلی باشند.

وی ادامه داد: ما همچنین اردوی مشترکی با تیم‌های ملی که خود را برای مسابقات جهانی مکزیک آماده می‌کنند، برگزار کرده‌ایم. ضمن اینکه صبح‌ها تمرینات هوازی انجام می‌دهیم و بعد از ظهرها هم روی مسائل تکنیکی و تاکتیکی کار می‌کنیم.

سرمربی تکواندوی ناشنوایان ایران درباره میزان آمادگی ملی پوشان خاطرنشان کرد: ما در چهار وزن در مسابقات ناشنوایان شرکت خواهیم کرد و وضعیت هر چهار ملی پوش از نظر آمادگی خوب است. به نظرم تکواندوکاران ایران الان 70 درصد آماده‌اند و تا یک ماه دیگر و قبل از اعزام به 100 درصد آمادگی هم خواهند رسید.

صالحی در پاسخ به سئوالی مبنی بر پیش بینی‌اش از مدال آوری ایران در مسابقات المپیک گفت: ما به کسب مدال امیدواریم. البته این اولین تجربه کار کردن من با ناشنوایان است و از چند و چون مسابقات المپیک خبر ندارم ولی فکر می‌کنم کره جنوبی، چین تایپه و ترکیه حریفان اصلی ما در المپیک باشند.

به گفته سرمربی تکواندوی ناشنوایان ایران، هفتمین و آخرین مرحله اردوی آماده سازی این تیم، از روز چهارم تیرماه آغاز می‌شود و تا روز 31 تیر ادامه خواهد داشت.

مسابقات المپیک ناشنوایان تیر و مردادماه امسال در شهر صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود.

کد خبر 2076874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha