۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۲۳

حجت الاسلام يعقوبي:

انتخابات همايش هوشياري و حماسه حضور مردم بود

انتخابات همايش هوشياري و حماسه حضور مردم بود

بجنورد - خبرگزاري مهر: امام جمعه بجنورد با اشاره به مشاركت گسترده مردم در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا گفت: انتخابات ديروز همايش هوشياري و حماسه حضور مردم بود.

حجت الاسلام ابوالقاسم يعقوبي در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن قدرداني از مشاركت گسترده و كم نظير مردم خراسان شمالي و سراسر كشور در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوري و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا، افزود: روز گذشته مردم ايران اسلامي بلوغ سياسي و درك اجتماعي خود را به مردم دنيا نشان دادند.

وي با بيان اينكه در روز 24 خرداد ماه، حماسه سياسي به معناي واقعي در ايران تحقق يافت، اظهار داشت: حضور مردم در پاي صندوق هاي راي در روز گذشته لبيك به مقام معظم رهبري و نشان دهنده بصيرت و انديشمندي مردم ايران بود.

قائم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي با اشاره به اينكه مشاركت گسترده مردم در انتخابات، همايش هوشياري و حماسه حضور محسوب مي شد، تصريح كرد: اين حضور دشمنان نظام اسلامي را در بهت و حيرت فرو برد و بار ديگر پوشالي بودن تحليل هاي آنها را به همه اثبات كرد.

حجت الاسلام يعقوبي اضافه كرد: مردم ايران در روز 24 خرداد ماه بدون كوچكترين اعتنايي به تبليغات رسانه هاي معاند خارجي، در پاي صندوق هاي راي حضور يافته و خودباوري و خردباوري را به همه نشان دادند.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي خراسان شمالي با بيان اينكه مردم مسئوليت خود را در اين زمينه به خوبي انجام دادند و اكنون نوبت منتخب مردم است كه به وعده هاي خود عمل نمايد، اظهار داشت: از رئيس جمهور منتخب انتظار مي رود كه كمر همت بسته و وعده هاي خود را عملي كند.

 

کد خبر 2076984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha