۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۷

حجت الاسلام یعقوبی:

انتخابات خرداد روح تازه ای به کالبد انقلاب دمید

انتخابات خرداد روح تازه ای به کالبد انقلاب دمید

بجنورد - خبرگزاری مهر: امام جمعه بجنورد با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات 24 خرداد ماه و خلق حماسه سیاسی، گفت: انتخابات اخیر روح تازه و جدیدی را به کالبد انقلاب و نظام اسلامی دمید.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به انتخابات 24 خرداد ماه با بیان اینکه در این انتخابات گروهی بازنده و گروهی نیز برنده شدند، اظهار داشت: برنده اصلی انتخابات اخیر مردم، نظام جمهوری اسلامی و رهبری نظام بودند.

وی اضافه کرد: همچنین بازندگان و شکست خورده های اصلی این انتخابات هم غرب و کشورهای استعمارگر و نیز فتنه گران سال 88 بودند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات و نتیجه حاصله نشان داد که ادعای تقلب در انتخابات سال 88 از جانب فتنه گران، ادعایی واهی و بی اساس بوده و ساز و کارهای انتخاباتی در نظام جمهوری اسلامی سالم است.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه انقلاب و نظام اسلامی ایران پس از 34 سال نیازمند خون تازه و تقویت دوباره ای بود، افزود: انتخابات خرداد ماه سال جاری و حضور حداکثری و حماسه سیاسی مردم در آن به مثابه روح تازه ای در کالبد انقلاب، نظام اسلامی را بیش از گذشته تقویت کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی مشارکت گسترده مردم در انتخابات را تقویت کننده انقلاب و نظام عنوان و اظهار کرد: در این انتخابات همه مولفه ها دست به دست هم دادند تا حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری رقم بخورد و بار دیگر شکست و روسیاهی نصیب غرب و رسانه های عوام فریب آنها شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز انتخابات به اتمام رسیده و باید رقابت های انتخاباتی به رفاقت هایی سازنده در جهت رشد و اعتلای کشور و نظام اسلامی بدل شود.

حجت الاسلام یعقوبی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه ملت ایران با هر گرایش و تفکری است، گفت: لازم است در ادای وظیفه، از افراط و تفریط جلوگیری شود و با تدبیر و مدیریت صحیح، ضمن رفع مشکلات موجود در کشور، استکبار جهانی را از دست یابی به اهداف شوم بازداریم.

رئیس شورای استانی حوزه های علمیه خراسان شمالی با اشاره به برخی اظهارنظرها پیرامون رابطه ایران با دولت آمریکا، عنوان کرد: آن دسته از کسانی که به فکر برقراری رابطه با آمریکا هستند باید بدانند که دولت آمریکا در مواجهه با ایران به فکر منافع خود است و ما نباید فریب سخنان و وعده های رنگین آنها را بخوریم.

وی با بیان این ضرب المثل که سلام گرگ بی طمع نیست، اظهار داشت: طبیعت کشورهای استعمارگر این است که با لطایف الحیل سعی در برقراری رابطه با کشورهای دیگر به منظور استعمار و غارت ثروت های طبیعی و از بین بردن فرهنگ اصیل کشورهای مقصد هستند.

خطیب نماز جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دوازدهم تیر و سالروز حمله ددمنشانه به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران توسط ناوگان هوایی آمریکا در سال 67، این اقدام را نهایت ظلم به حقوق بشر خواند و گفت: مدعیان حقوق بشر و صلح جهانی در همان زمان با تقدیر از فرمانده نظامی این عملیات، نشان دادند که تمامی اظهارات آنها پیرامون حقوق بشر بی اساس و پوشالی است.

 

 

کد خبر 2085487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha